לאחר שכבש את הטלוויזיה והקולנוע, מגיע בובספוג גם אל התיאטרון. 


חברת ניקולודיאון הודיעה היום כי הספוג הכי מפורסם בעולם שחי מתחת למים הולך לקבל חיזוק משמעותי, כאשר יגיע אל במות התיאטרון ויקבל עיבוד מוזיקלי ממספר ענקים בתחום, מה שמעלה את הציפיות מגדולות לעצומות.
האנשים שהולכים לתת את תרומתם לעניין הם אגדות בתחום כמו דייויד בואי, סינדי לאופר וגם סטיבן טיילר, שהולכים לכתוב את המוזיקה למחזמר שצפוי לעלות ביוני 2016.

בריאיון לשיקגו טריביון, אמר נשיא הפיתוח והייצור של ניקולודיאון כי "כל המלחינים המדהימים האלה הם אוהדים של בובספוג. מוסיקה תמיד היתה חלק חשוב בתוכנית וכולם ראו את זה כאתגר יצירתי אמיתי. יש לנו סיפור ועלילת משנה, אבל כשכל זה מתובל ביצירות שהם יעשו, אנחנו עומדים בפני משהו גדול. הולכת להיות חגיגה של גיבורים בלתי צפויים והמצאה תיאטרלית נהדרת". ההצגה מתעתדת לעלות ביוני הבא בשיקגו ולאחר מכן צפויה לעבור גם לברודוויי. 
אגב, כל מי שכבר חושב לנסוע ולהציע את עצמו למשחק במחזמר, צריך לקחת בחשבון כי השחקנים עצמם צפויים לעבור מסע לא פשוט, לאחר שהתברר כי הם עומדים לעבור סדנאות בסגנון קרקס. "המטרה היא לחקור איך גוף האדם יכול לשנות את עצמו לתווים של קריקטורה", מסרו מההפקה.
סדרת הטלוויזיה של בובספוג עלתה לאוויר בשנת 1999 והפכה מיד ללהיט אדיר בקרב ילדים (וכן, תודו, גם בקרב מבוגרים). הסרט האחרון של בובספוג גרף למעלה מ-311 מיליון דולרים וקיבל ביקורות נלהבות על המסר והעשייה שלו.