ג'רי סיינפלד צריך להגיע לכאן יותר. לא, באמת. כל פעם שמתווכחים כאן על מתווה הגז או חושפים פרשת שחיתות חדשה, שינחת כאן. פעמיים הוא מילא אתמול את היכל הספורט והוציא לרחוב אלפי אנשים עם חיוך על הפנים. יחי המלך.

כולם באו לראות את ג'רי. דתיים, חילונים, צעירים, זקנים, מישהי אפילו הביאה איתה את בתה התינוקת. הם באו בגלל ג'רי סיינפלד, שגר בדירה שכורה בניו יורק ויש לו חבר שקוראים לו ג'ורג' קוסטנזה, אבל קיבלו קומיקאי עשיר בן 61 שרץ על הבמה עם חליפה ועניבה, אבל מה־זה־מצחיק.
 
הוא כל כך מצחיק שעשר דקות הוא רק דיבר על הדרך שעשו הצופים מהבית להופעה שלו ואנשים תפסו את הבטן. סיינפלד מדבר על החיים. מנישואים דרך שולחנות הבופה במלונות ועד מסעדות יוקרה. "החשבון במסעדות כאלה מגיע לפעמים בתוך ספר", התבדח, "כאילו מספרים לך 'פעם אחת שדדו אותך'". מישהו מהקהל צעק לו "אנחנו אוהבים אותך". ג'רי ענה לו "זו האינטימיות שאני אוהב. אתם אוהבים אותי, אני אוהב אתכם ואף פעם לא ניפגש".
 

סיינפלד לא התעסק כלל בפוליטיקה, ובעברית אמר רק 'מה שלומך?' והבטיח שיסתפק בזה עד סוף ההופעה. הוא גם לא נכנס לפינות אפלות וזה היה בסדר. בדיחות על נישואים וגולף הן לפעמים שיא השאיפה שלנו. הוא הצחיק באנגלית ללא תרגום. גם אם לא הבנו את כל הניואנסים, הוא עדיין הפנט. אין לו להקה, אין תפאורה. יש רק כיסא עם בקבוק מים וכוס אבל, הוא לא צריך יותר. הוא ג'רי סיינפלד. הקומיקאי שנכנס לספרי ההיסטוריה.