ממשיך לזרום
שלום חנוך מעלה מופע חדש במועדון הבארבי


חצי שנה בלבד מאז יצא אלבומו האחרון 'המקרה והטעות', מוציא שלום חנוך סינגל חדש, 'גיטרה' ועולה עם חידוש של הערב ‘מישהו הפסיק את הזרם’, שיועלה על במה שתוצב במרכז ה'בארבי', במופע ישיבה.



המופע יכלול שירים מהרפרטואר העצום של חנוך עם רשימת שירים מתחדשת הכוללת שירים אהובים, שירים נשכחים וכאלה שכמעט ולא בוצעו.


29.1 , תחילת מופע :22:00

הווירטואוזים מגאורגיה
התזמורת הקאמרית הגאורגית מגרמניה, מגיעה לסיבוב קונצרטים ברחבי ישראל

התזמורת, בניצוחו של רובן גזריאן עם הסולנים התאומים דניאל ואלכסנדר גורפינקל בקלרינט ודניאל אקטע בן ה-13 בצ’לו, יופיעו ברחבי הארץ בתחילת החודש הבא.



התזמורת הקאמרית הגיאורגית נחשבת לאחת מהתזמורות הקאמריות האיכותיות בעולם. היא נוסדה ב-1964 בטיבליסי גאורגיה, וב-1990 התמקמה בגרמניה, ומאז מקיימת קונצרטים עם גדולי המנצחים והסולנים. מנצח התזמורת ומנהלה המוזיקלי, רובן גזריאן, הופיע בישראל עם הקאמרטה ותזמורת ראשון לציון.



6.2. - ביהלום רמת גן, 7.2 בהיכל התרבות אשקלון, 8.2. בהיכל התרבות פתח תקווה, 11.2 בהיכל התיאטרון קריית מוצקין, 13.2.בתיאטרון ירושלים.


התזמורת הקאמרית הגאורגית. צילום: אנדי פרנק
התזמורת הקאמרית הגאורגית. צילום: אנדי פרנק



קרואסון וקפה
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית מעלה את 'פרלוד לשנסון', ערב בניחוח צרפתי


שורשיו של השנסון הצרפתי נעוצים בשירת הטרובדורים של ימי הביניים. לאחר שעברו גלגולים רבים והתפתחויות שונות, הגיעו שירי הטרובדורים אל תחילת המאה העשרים בדמות שיר, המבוצע בליווי מגוון של הרכבים מוזיקליים, החל מפסנתר וכלה בתזמורת מלאה.


תוכנית הקונצרט הקרוב של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, הכוללת יצירות של פורה, היידן ומבחר שנסונים צרפתיים, משקפת את מאמצי המלחינים להעניק לקהל התובעני של תקופתם את הבידור האיכותי ביותר.


מנצח: נועם צור, סולנית: אדריאן האן (בתמונה).


27.1, קיבוץ מזרע, 28.1 בנתניה


תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית



ביג צ'יף במחווה לבירד
הסקסופוניסט האגדי דונלד האריסון עורך מחווה לצ'רלי פארקר בסידרה 'ג'אז חם'

דונלד האריסון, שנחשב לאחד ממוזיקאי הג'אז החשובים בימינו וליוצר הז'אנר החדש 'נובו סווינג', הוא סקסופוניסט, סולן, מלחין, זמר, שחקן, מעצב תלבושות ורהיטים, ממציא ומחנך.



האריסון יערוך מחווה לצ'רלי פארקר במסגרת הסידרה 'ג'אז חם' בשבוע הקרוב. האריסון, יליד ניו אורלינס, פועל רבות למען שימור המסורת האפרו ניו אורלינסית גם באלבומים השונים שהקליט שעוסקים בכך וגם בתלבושות הססגוניות והמרהיבות אותן הוא מעצב ואיתן הוא מופיע בפסטיבלים ותהלוכות.


יום שני בתיאטרון ירושלים ב- 21:00, יום שלישי בזאפה הרצליה, יום רביעי במודיעין, חמישי ושישי במוזיאון תל אביב לאמנות ובבת הבאה בבית אבא חושי בחיפה.



הברבור היפה
הפרימה בלרינה אוליאנה לופטקינה מגיעה לשלושה מופעים

לופטקינה, שכונתה “הברבור היפה של הבלט הרוסי”, כמו גם "המלכה של המרינסקי", תקיים בישראל שלושה מופעים בהם תבצע יצירות נבחרות מהרפרטואר הקלאסי בהשתתפות מיטב הסולנים מתיאטרון המרינסקי ורקדנים אורחים נוספים.



במהלך הקריירה המרשימה שלה רקדה לופטקינה באולמות החשובים בעולם, ומבקרי המחול לא מפסיקים להלל אותה. מבקרת ה'טיימס', דבּרה קריין, כתבה עליה “ברגע שצופים בה היא לעולם לא נשכחת”.



חמישי ב-20:00 במשכן לאמנויות הבמה, האופרה, תל אביב, שישי ב-20:30 בהיכל התרבות באר שבע, מוצ”ש ב-20:30 במרכז הקונגרסים, חיפה.