מעבר של יפתח קליין, שחקן הקאמרי לשעבר, לעמדת המנהל האמנותי של תיאטרון מראה בקריית שמונה, הוא מעשה אמיץ, מעורר השראה ומעניין, שאת תוצאותיו ניתן יהיה לבחון רק בעוד כמה שנים. נכון לעכשיו נראה שמדובר במכת פתיחה מוצלחת למדי.
"קצרים של סתיו", הפרויקט הראשון של קליין בקריית שמונה, מורכב משלושה מחזות קצרים ממיטב המחזאות האמריקאית העכשווית.
המחזה הפותח, "שיהיה בהצלחה", מאת ניל לביוט בבימוי של מיכה לבינסון, מביא את סיפורן של שתי שחקניות (לירז צ'רכי ורונה פרומצ'נקו), הממתינות בחדר משותף לאודישן המיוחל. מדובר במחזה מודרני שחמוש במילים עדכניות, המציג את העולם המהיר שבו אנו חיים, או, אם תרצו, הדרך שבה כל אחד בוחר להילחם על מקומו בעולם אינדיבידואליסטי, קרייריסטי, הצטיינותי וחסר רחמים. 

המחזה השני, "פרחי היקינטון", מאת ניל לביוט בבימוי יריב הורוביץ - המוכר בעיקר כבמאי קולנוע ("רוק בקסבה") וטלוויזיה ("תנוחי"), מפגיש בין שני גברים היושבים על הספסל בפארק. מכאן מתפתחת דרמה ריאליסטית עוצרת נשימה. בהחלטה להיכנס לתפקיד אחד משני הגברים, לצדו של שמעון מימרן, בחר קליין להתרחק כמה שיותר מסטריאוטיפ הדמויות הממותקות שהיטיב לגלם עד היום, ולהתחיל בדרך חדשה.
המחזה השלישי, "נפוליאון בגלות", מאת דניאל רייץ בבימויו של יפתח קליין, עוסק בצעיר (מיכאל גמליאל) המתגורר עם אמו ולא מצליח להתברג למשרה קבועה. מחזה עם התייחסות ישירה לכל אלה שלא ממש מתאימים לתבניות שאליהן נוצקים רוב בני האדם. גמליאל וירטואוזי מאוד ונוגע לב, כשהעולם שלו משתנה בעקבות הדרמה המתחוללת בהמשך המחזה. משלימה את רגעי המשחק הטובים מיכל כהן רוזנבאום. 
את התפאורה לשלוש ההצגות עיצבה בחוכמה וכישרון דלית ענבר, כשיצרה לכל אחת מההצגות תלבושות המבטאות את רוח המחזה. את התאורה המרשימה עיצב מאיר אלון. שורה תחתונה: נדמה שהחתיך התורן לשעבר של הקאמרי התבגר ונכון לעכשיו מצא את מה שחיפש במקום הכי רחוק מתל אביב.