קבלו את הסדרה שכנראה תהיה ההיסטריה הבאה של בני הנוער, דוגמת "החממה" ו"גאליס". קוראים לה "נעלמים", קופרודוקציה של ערוץ ניקלודיאון ו־HOT, המעלים החל מהשבוע דרמה יומית חדשה מבית היוצר של ירון ארזי ("מועדון החנונים") בהפקת ADD, שביים רני סער ומככבים בה בין השאר גאיה גור אריה ("יומני החופש הגדול"), דניאל ליטמן ("החממה"), ענבל ביבי ("אקס פקטור"), עדי אלון ("שנות השמונים", "שוברי גלים") ועוד.

במרכז הסדרה אמה ואלון קליין, תאומים בני 17 שעוברים עם הוריהם מהעיר הגדולה לאשמורת - עיירה צפונית מרוחקת. כשהם מגיעים למקום, הם לומדים לגלות את סודות העיירה. מכאן יצאו אמה, אלון וחבריהם החדשים לפיצוח שתי תעלומות שיתחילו לכאורה בלי שום קשר ביניהן, יתאחדו במהרה, ישתלבו זו בזו ויובילו לגילויים מרעישים ומפתיעים. 
 
אחד מכוכבי "נעלמים" שכנראה לא ייעלם במהרה הוא השחקן עונג עפרון, שמחזיק באילן יוחסין כבד: בנה של המשוררת חמוטל בן זאב, אחיין של דורי וערן בן זאב, ונכדו של השחקן האגדי מרדכי בן זאב ז"ל (אלטמן מ"מציצים").
 

עפרון (23), מוזיקאי ושחקן, כבר הספיק לשחק ב"ערבים רוקדים" ו"בננות" בקולנוע, וב"2.3 בשבוע" ו"יומני החופש הגדול" בטלוויזיה. כרגע הוא עובד עם להקתו, Wood Neck Circus, שיופיעו בפסטיבל "סולם יעקב" (20.5) במלון נוף גינוסר בחוף הכנרת.
 
"אני הילד הצעיר בין שישה. שאר האחים לא פנו לכיוונים האלו, כך שלא הייתה ציפייה מבחינת המשפחה שאלך לכיוונים אמנותיים, בטח לא שאהיה שחקן", מספר עפרון ומוסיף: "התחלתי לנגן בגיל צעיר וראיתי בעצמי מוזיקאי. המשחק הגיע בשלב מאוחר יותר, לקראת סוף התיכון. עם זאת, רק מישיבה בארוחות משפחתיות עם סבא מוטק'ה והדודים דורי וערן - שהוא שחקן מדהים - למדתי המון".
 
אתה כבר רואה בעיני רוחך איזה מין שחקן אתה רוצה להיות?
"כזה שמעביר כמה שיותר רגש במינימום מילים. אני מקווה להמשיך לעשות עוד טלוויזיה. אנחנו באמת נמצאים בתור הזהב של הטלוויזיה בעולם, וריקושטים ממנו מגיעים גם אלינו לישראל. אני חושב שהצורה הזאת, כפי שעושים אותה היום, היא הצורה הטובה ביותר לספר סיפור, היוצרים משתפרים והעשייה נעשית קלה יותר. אני אוהב להשתתף ביצירת העולם שמתרחשת על הסט, ומקווה שאמשיך לעשות את זה עוד הרבה ואהיה עסוק".
 
ועכשיו אתה עם הפנים לקהל של ילדים ובני נוער. מה לך ולהם?
"האמת שכילד שנאתי את העובדה שאני ילד. רציתי כבר להיות מבוגר. לא אהבתי שמבוגרים מדברים אלי בקול גבוה ומתקתק, כמו שמבוגרים נוטים לעשות. כשאני שומע משפטים נוסח 'אוף, למה אי אפשר לחזור לילדות בלי כל האחריות והדאגות האלה!', אני מגלגל עיניים. ילדים הם חכמים יותר ממה שאנחנו זוכרים שהיינו, ועולמם לא תמיד ורוד. כשאני משחק בסדרת ילדים וגם כשאני מדבר איתם בחיים, אני משתדל לפנות אליהם בגובה העיניים ובכבוד. כך תמיד רציתי שיפנו אלי בתור ילד".
 
אתה כבר מתכונן להיסטריה של מעריצים ומעריצות?
"יש כרגע גלים קטנים, ואני רואה אצל חברים איך זה אצלם. מאוד מחמיא שמעריכים אותך, אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. אנחנו בסך הכל אנשים שעברו כמה אודישנים וקמו בחמש בבוקר במשך חודשיים כדי לצלם סדרה. יש אנשים חשובים יותר".
 
מתכנן את הקריירה שלך, או מה שבא – ברוך הבא?
"משתדל לתכנן כמה שאפשר. בתור שחקן אתה נורא תלוי באנשים אחרים, בהפקות וציפייה לתשובות מאודישנים, אז קצת יותר קשה להניע. בתור מוזיקאי זה בדיוק הפוך, צריך להזיז הכל לבד, וזה לגמרי תלוי בך".
 
למדת משהו מניסיונם של בני משפחתך?
"לסבא שלי, מרדכי בן זאב ז"ל, היה משפט שתמיד אמר לילדיו ולנכדיו: 'אל תהיו שחקנים. זה מקצוע קשה ולא מתגמל. תעשו משהו שיכניס כסף, תהיו אינסטלטורים'. כשאני חושב על המשפט הזה לעומק, אני מבין כמה הוא באמת לא היה מסוגל לעשות משהו אחר. מבין כל המקצועות בעולם, הוא בחר דווקא בשרברבות כמקצוע שמכניס הרבה כסף?". 
 
"נעלמים", HOT VOD Young