פארל בדרך לישראל


אחרי שהתבשרנו לפני מספר ימים כי הופעתה של סיה שהייתה אמורה להתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-11 באוגוסט, עוברת באותו התאריך בדיוק אל פארק הירקון, לאחר דרישת הקהל לעוד כרטיסים, עכשיו אפשר לספר באופן רשמי כי גם הזמר פארל וויליאמס יגיע להופיע בארץ. 

כרגע ההופעה מתוכננת להתקיים בלייב פארק, אבל לפי ההתלהבות שנרשמת בקרב חובבי המוזיקה – ייתכן וגם הפעם, המיקום ישתנה.

לפני מספר שעות החלה מכירת הכרטיסים, והמופע כך מסתמן, צפוי להיות מושקע במיוחד – עשרות אנשי צוות, נגנים ואפקטים, בסטנדרטים בינלאומיים. מחירי הכרטיסים נעים בין 329 שקלים לכמעט 800 שקלים במתחם הגולדן רינג. 

מחר בערב יופיע בישראל סר אלטון ג'ון, ביוני בריאן וילסון מהביץ' בויז, ביולי פארל ויליאמס, באוגסט סיה- וזה רק על קצה המזלג! צפו לקיץ, לוהט במיוחד!
ספרינגסטין הג'נטלמן המושלם
ברוס ספרינגסטין הצליח לכבוש גם את ליבה של אדל כאשר התנהג כג'נטלמן המושלם והשאיל לה את מעילו בהופעה בליסבון פורטוגל.

הזמרת הגיעה אל הופעתו של ספרינגסטין וכשהזמר הבחין בה, לבושה בשמלה קטנה, וקופאת מקור, הוא מיד הושיט לה את מעילו והוסיף – "את תצטנני". 
הזמרת סיפרה על המקרה לקהל שהגיעה להופעתה, והוסיפה כי בהתחלה טענה בפני הבוס כי היא בסדר. אבל ספרינגסטין ג'נטלמן אמיתי, ולא וויתר עד שאדל הייתה מכוסה ומוגנת. מעריציה הרבים של הזמרת יכולים להודות לו על הדאגה, יכול להיות שבזכותו הזמרת לא התקררה ותמשיך בסיבוב ההופעות האירופאי שלה – כמתוכנן.