שדר "רדיו ללא הפסקה 103FM" שי חי, חגג היום (ראשון) את יום הולדתו ה-33 בתוכניתו "כל האמת בפרצוף", אותה הוא מגיש עם כתבת מעריב מיקי לוין. לרגל יום ההולדת, שוחחו השניים עם האסטרולוג אבנר מדר, שניתח את המפה האסטרולוגית של כוכב "האח הגדול". במהלך הניתוח סיפר האסטרולוג על "יכולת רגשית" גבוהה של שי חי, והמליץ לו לכתוב ספר, שלדבריו יכול להפוך לרב מכר.



"יום הולדת זה לא רק מסיבה, אלא גם יום שבו כל אדם יכול להיוולד מחדש כי יש חיבור לזרע של הנשמה, לתכלית של הנשמה", אמר מדר. "שי, על פי התאריך אתה מזל בתולה. אתה אדם שממש אוהב אתגרים וגילוי של דברים חדשים, עד כדי כך שאתה ממש חי על הקצה, אוהב לבדוק גבולות, לחשוב מחוץ לקופסה, לחפש דברים חדשים ולהתרגש מחדש כל הזמן. אם אתה מאמין בצדקת הדרך שלך - אתה לא סופר שום חוקים. ופה צריך לשים לב כי לפעמים זה גם יכול לפגוע באנשים".





"מסתיר משהו מאוד עמוק בפנים"

"למרות שאומרים שאתה אדם אסרטיבי וחזק, רואים בצורה מאוד מאוד בהירה שאתה מסתיר משהו מאוד מאוד עמוק שנמצא אצלך בפנים", הוסיף האסטרולוג, "הדבר הגדול ביותר שאתה מסתיר הוא שאתה אדם מאוד מאוד רגיש". שי חי הגיב ואמר: "אחד עושה את זה בהומור, אחד עם כל האמת בפרצוף".



מדר המשיך: "כששי היה ילד הוא חווה תחושה של כאב מאוד מאוד גדול. זה מה שגרם לו להסתיר את הרגש. שם זה התחיל. ראו במפה שלו שיש לו אינטואיציה מאוד מאוד חזקה. הייתה לו ויש לו יכולת לראות דברים שמעבר, להרגיש דברים, להרגיש אנשים, ממש כמו לדבר עם הבורא. כשהוא היה ילד הייתה לו יכולת מאוד חזקה, אבל הכאב גרם לכעס גדול, שיצר את הכיסוי וכל הרגש נדחק פנימה. יום יבוא וזה ייצא, כי רואים ששי יש לו יכולת חזקה מאוד להשתמש במילים. המפה מראה שהדבר שמומלץ לו לעשות, ושם הוא יכול לבטא כישרון אדיר שיש לו, זה לכתוב ספר, שיכול להיות רב-מכר". שי חי הגיב: "אני כותב ספר, כל הזמן. תיאולוגיה מעניינת אותי, השטן ואלוהים וכל מה שביניהם".



ממליץ לך לכתוב ספר שיהפוך לרב מכר". צילום מסך: פייסבוק