אחרי שהשתכנענו כי מדובר באדם אמיתי ולא בדחקה, תוכלו לרכוש כרטיס אל מופע הסטנדאפ של הפרופסור והשיער המפוזר אמיר חצרוני. אושיית הרשת (בהווה) ותכניות הבוקר (בעבר) השנוי במחלוקת, החליט למנף את הפוסטים הידועים לשמצה  שלו למופע סטנד-אפ מתבקש. עד עכשיו הוא עשה מספר הופעות הרצה שהפכו סולד אאוט והערב (ראשון) ישיק באופן רשמי  בבכורה את "חיוכים וטינופים עם עוכר ישראל פרופסור חצרוני" ב"סטאנד אפ פקטורי" בתל אביב.
 
אז מה, לא מקשיבים לך ברגיל אז עשית מזה סטנד אפ?
אני לא שחקן טוב, מעולם לא הייתי על במה, אבל יצא שיש לי אפשרות לומר את הדברים שיש לי להגיד כסטנד אפ. זה מצד אחד  סטנד אפ אבל מצד שני מחאה, כי אין לי ספק שאני מבטא זרמי מעמקים של ציבור ניהיליסטי הולך וגדל שקצה נפשו. 
 

אולי אתה גם מנסה להתחבב על המיינסטרים באופן מסוים בכך שאתה מרכך עבורו את המכה?
יש משהו בזה. בבית משוגעים גם אדם נורמלי נראה משוגע, וכדי שיקשיבו לך צריך לצאת מהסיטואציה. 
חצרוני טען כי לאחרונה שבר את שיא הפייסבוק הישראלי כאשר הסטטוס שהעלה, בספק שמחה לאיד על מותו של החייל חגי בן ארי שנפצע קשה ב"צוק איתן" קיבל כ-15,000 תגובות ושיתופים. לאחר פרסומו הסטטוס מיהר לפרסם, שלא כמו בפוסטים קודמים, הסבר מתון יותר לדבריו.
 

זה סופו של כל בלון ? 
לא התנצלתי, הסברתי וניחמתי את משפחת ההרוג. 
 
זה עדיין לא מתאים לך 
ראשית אני  מנחם כל אחד. לפני כמה שנים היה לי קטע רומנטי עם בחורה אוסטרית שסבא שלה היה פושע מלחמה נאצי מינורי וגם אותה ניחמתי כשהא מת .
והסיבה האמתית ?
"קיבלתי איומים קונקרטיים על חיי מבבונים ימניים". 



 
אבל זו לא פעם ראשונה בה אתה מקבל איומים על חייך – יכול להיות שבתוך לבך מסתתר ציוני קטן ? 
"לא. ואני לא חוזר בי. לא רק שאני לא חוזר בי אני גם מוסיף שלפחות בן ארי קיבל משכורת סבירה בשביל להיות מחסל בצה"ל. אלו שמתו בפיגוע בטיילת בארמון הנציב היו סתם קצינים בחובה שזה בעיני הדבר הכי מזעזע. אני יודע שאת עושה מילואים ובטח היית קצינה אך זו דעתי". 
 
לאחרונה הסתיימה הסדרה "מחשב מסלול מחדש" עם חנוך דאום בה השתתפת 
"על "מחשב מסלול מחדש" אין לי מה לומר. יהיה מה שהיה. לא את הכל אהבתי.  אני חושב שאני בהחלט בשל להיות כוכב ראשי ולא סייד קיק. אבל לא נותנים לי תוכנית משלי כי אני "משחית את הנוער" פשוטו כמשמעו - מסרים מפחידים. לשירין ולי יש פורמט מנצח לשידוכי התבוללות או תכנית ייעוץ למשתמטים אבל כפי שאת מבינה, הרדיו הישראלי המאובן לא בשל לזה". 
 
אפרופו שירין
"שירין היא כוסית על, פרגית וערבייה. מה עוד אפשר? למרות שהיא גם עשירה אני לא איתה בגלל הכסף. והיא גם מעריצה אותי". בשלב זה שירין מצטרפת לשיחה ומבקשת לברר אם אני מתחילה עם חבר שלה. "חס וחלילה. אני רק מראיינת אותו". 

"אמיר חי ואוהב פרסום. אני ממש לא כוסית כמו שהוא אומר או 'מידה אפס'. נוח לו להציג את עצמו כגבר גבר ואני מפרגנת לו", מספרת שירין. "נראה לך שבא לי להצטלם בפייסבוק ולדבר על שטויות ולחטוף קללות?". 
 
שירין, ערביה נוצרייה, במקור מאילת, מספרת שנתקלה בחצרוני במקרה בפייסבוק. הוא התעקש לפגוש אותה ומאז הם מנהלים מערכת יחסים די סוערת של אהבות ופרידות שחצרוני מרבה לשתף עליה בפייסבוק. 
 
איך את מתמודדת עם החשיפה התקשורתית של מה שקורה בזוגיות ביניכם?
"אני לא אוהבת את זה. ביקשתי ממנו עשרות פעמים לחדול אבל אין עם מי לדבר".
 
המשפחה שלך היא ערבייה נוצרית. איך הם מקבלים את הקשר ביניכם ? 
"אני אתאיסטית אבל המשפחה שלי הייתה מקבלת אותו בשמחה אם הוא לא היה מלכלך עליי. אף הורה לא שמח לקרוא לכלוכים על הבת שלו  לכן לא ממש הכרתי ביניהם. הם הזמינו אותו בקריסמס אבל לא יכולנו להגיע. את אמא שלי פגש פעמיים לדקה. בגדול הם לא מתערבים לי יותר מדי בחיים. יהיה בסדר".
 
חתונה? 
"אני לא רואה את עצמי מתחתנת כרגע . הוא בטח אמר שאני מעריצה אותו".
 
זה לא נכון ?
"אני לא מעריצה אותו כמו שאני מעריצה את רולינג סטון. זו הערצה מסוג אחר וזה מאוד חשוב לזוגיות טובה לדעתי. אני אוהבת אותו והוא אותי וחסר לבחורה שתפריד בינינו".  
 
המופע "טינופים ולכלוכים עם עוכר ישראל פרופסור אמרי חצרוני" יעלה בבכורה הערב, יום א', 15.1.2017 ב-20:30 וב -22:30 ב"סטנד אפ פקטורי" בתל אביב. שביל המרץ 5