בר רפאלי כבר נכוותה לא מעט בעבר מתגובות גולשים על פוסטים שהעלתה בימים רגישים, כמו זה שהעלתה בשבוע שעבר ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, אז בחרה דוגמנית העל להעלות דווקא תמונה שלה בבגדים חשופים, שלא מותירים הרבה מקום לדמיון. הדבר עורר את זעמם של גולשים רבים שלא אהבו את העיתוי של הפוסט וסברו כי הוא לא ראוי. 



היום (שני), יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, העלתה רפאלי פוסט לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, שבו  פשוט העלתה את תפילת "יזכור" כלשונה, עם התמונה המסורתית של נר הזיכרון. את הגולשים זה לא ממש עניין, וחלק מהתגובות לפוסט היו קשות, ועקצו את רפאלי שכידוע בחרה שלא להתגייס לצה"ל.

"יזכור עם ישראל את זה שלא התגייסת ורק פדיחות עשית לעם שלו בכל העולם", כתב הגולש רפאל כהן. "אין גבול לציניות. לנצח משתמטת", כתב גולש אחר. "אין כמו לעשות העתק הדבק", כתבה רחל נגר שעקצה את רפאלי על חוסר מקוריות. הגולש יגאל בצר תקף: "לפני שאת חושבת שאת מייצגת את המדינה עליך להיות עם רקע של חובת גיוס או שירות לאומי. את ממש לא כמו כולנו (פטריוטים שהתגייסו בשל נאמנותנו למדינה) את לנו בת חורגת הנאמנה למצלמה. רק יפה ומאומה לא יותר. לא יעזור לך אם תדליקי אלף יזכורים. לדעתי זו יח"צנות בלבד. הלא תבושי". 

גולשים אחרים דווקא הגנו על הדוגמנית המצליחה. "וואלק איזה עיניים יש לאנשים לא משנה מה היא תעלה או תרשום ימצאו מה להגיד עליה", כתבה קורין סוויסה. "כל אחד עושה מה שהוא יכול בשביל המדינה זה לא חייב דווקא להיות צבא היא לפחות עושה משהו", כתבה יהלום סורה.