"נגמרו לי הדמעות כבר, אין לי כוח לבכות יותר", כך סיפרה היום (שלישי) רעות שטיינברג, המעריצה מספר אחת של הזמר אמיר פרישר-גוטמן, שנפטר בתחילת השבוע לאחר שטבע בים. בריאיון מרגש ב-103FM, אצל בן כספית ואריה אלדד, סיפרה על הרגעים בהם הכירה אותו, ועל התהליך הארוך שעברו השניים ביחד: "אני לא יכולה לעכל את זה שהוא איננו. אנחנו מכירים מאז שאני בת 11 וחצי, הוא בדיוק יצא עם היי-פייב, הוא אימץ אותי, הוא כמו אח שלא היה לי. הוא עזר לי בכל סיפור חיי הקשים, ונתן לי את הזכות להכיר אותו במשך 20 שנה".






"הוא לקח אותי בשתי ידיים, מילדה חולה, שסובלת ממחלה, לא מדברת, שפסיכולוגים מנסים לעודד אותה לתקשר, הוא הגיע והחליט שהוא יעזור לי. הוא הפך אותי למלכה. לכל מקום שהייתי מגיעה הוא היה מציג אותי בתור רעות, הקמע שלי. זה עזר לי לקום מהקרשים. הוא היה בטיפולים עם ההורים שלי, וחיכה לראות אם אני אצא בריאה. היום, שהחיים כמו שהוא רצה, תמיד הייתי מספרת לו דברים, הוא היה מתייעץ איתי, ואני איתו. אני בת יחידה, והוא עזר להורים שלי להתמודד איתי, ועם הילדות שלי". 



שטיינברג המשיכה וסיפרה על אבחון המחלה השגוי של פרישר גוטמן. "כשהוא היה בניו יורק, וסיפרו לו שאין מחלה, הוא סימס לי באותו רגע. הוא ידע שאני דואגת. ושמרתי את ה-SMS הזה, ותיכננתי לשלוח לו את זה ביום השנה. אז לקחתי את האייפון, ויש לי אינטואציות, שאלה אותי אם זה נכון, ידעתי שקרה לו משהו בחוף הים, ונכנסתי להיסטריה, והתרוצצתי, ונסעתי לצפון, עצרתי בפולג, ורצתי לקבל עדכון מאמא של ינאי, שהייתה עם הילד. בהתחלה לא הלכתי לבית החולים, ולפחות הספקתי להיות באזור שזה קרה".



מה יהיה עם המועדון מעריצים?


"אני נדרתי נדר שאני אנציח אותו לנצח, עד שאני אמות. אני תמיד אספר איזה אדם הוא היה. אמרו לי שאני לא אובייקטיבית. הוא היה מושלם וטוב. מה שקרה בשבת, קרה בגלל שהוא היה עם אחרים. הוא תמיד היה אמיתי. זאת הסיבה שאהבתי אותו".