המעבר בין עלילה אחת לאחרת מגלה כי מציאות אחת עשויה להיות אכזרית עבור דמות אחת וטובה עבור אחרת. כל סיפור שלקוח מספר אחר של קרת נטען על ידי הסיפור הקודם, וכך מתקיים רצף דרמטי תיאטרלי (הכולל דמויות המצויות בקונפליקט) המעניק כבוד לכל סיפור. אין ספק שמדובר בהישג של כל צוות השחקנים ושל הבמאי יוצר השיטה צבי סהר, ושותפו עודד ליטמן. צוות היוצרים מצליח לעמוד באתגר של עיבוד הסיפורים לבמה - רצף התיאורים בסיפורים השונים של קרת הופכים באמצעות הדרמטורג ליטמן לדרמה הגורמת לצופה להיות אקטיבי ולגלות עניין במתרחש במשך כשעה.