ג'רי סיינפלד, האיש שעיצב דור שלם של סיטקומים, בדיחות, דמויות, ועד לא מזמן גם שודר בשידור חוזר בפעם המי יודע כמה, חוזר לישראל. הקומיקאי, שהגיע לכאן לפני כשנתיים ומילא ארבע פעמים את האולם ביד אליהו ("מנורה מבטחים"), מגיע שוב לארץ, הפעם בסוף חודש דצמבר, שם הוא צפוי להראות לכולם את החומרים שגרמו למיליוני אנשים ברחבי העולם להיסחף אחריו.



סיינפלד יגיע לבמה ב-30 בדצמבר, ויקיים באותו היום שתי הופעות. ההופעה הראשונה תערך בשעה 19:00 ולאחר פינוי האולם, תחל ההופעה השנייה בשעה 22:00. מחירי הכרטיסים צפויים לעמוד על 295 ש"ח במקומות העליונים, ועד 1255 שקלים, בהתאם למקום באולם. ההופעה הקודמת של סיינפלד היתה מוצלחת לכל הדעות, לאחר שהקומיקאי פשוט לא הפסיק לירות בדיחות וסיטואציות על הבמה. לאחרונה גם יצא סרט על חייו של סיינפלד בשיתופו, ובו הופיע גם במועדון בו התחיל את קריירת הסטנד אפ שלו.

בביקורת על ההופעות הקודמות נכתב כי "בפעם הקודמת, סיינפלד לא התעסק כלל בפוליטיקה, ובעברית אמר רק 'מה שלומך?' והבטיח שיסתפק בזה עד סוף ההופעה. הוא גם לא נכנס לפינות אפלות. הוא הצחיק באנגלית ללא תרגום. גם אם לא הבנו את כל הניואנסים, הוא עדיין הפנט. אין לו להקה, אין תפאורה. יש רק כיסא עם בקבוק מים וכוס אבל, הוא לא צריך יותר. הוא ג'רי סיינפלד. הקומיקאי שנכנס לספרי ההיסטוריה".