הפסל אודי דיין בן ה-76, בנם של שר הביטחון לשעבר משה דיין ורעייתו רות, נפטר הערב (ראשון) לאחר מחלה. אודי דיין, אח של אסי ויעל דיין, נפטר בבית החולים איכילוב בתל אביב, כתוצאה מסיבוך של מחלה ממנה סבל. הוא השאיר אחריו בת זוג, שלושה ילדים וארבעה נכדים. דיין עבד במשך שנים ארוכות כפסל בברזל, ויצירותיו הוצגו בתערוכות וגם בחוצות.



אמו רות, שנחשבת לאחד מהנשים הידועות בהיסטוריה של המדינה, חגגה במרץ האחרון את יום הולדתה המאה, במסיבה מצומצמת, עם חברים ובני משפחה. המסיבה, שנערכת בבית ביפו, החלה בשעות הערב המוקדמות, וכללה רגעים מרגשים מאוד, כולל ברכות של בני המשפחה, רגעים בחייה שהיא חלקה עם האורחים, ובעיקר הרבה מאוד איחולים להמשך חיים מאושרים. על תכנון המסיבה הופקדה בתה, יעל, חברת הכנסת לשעבר.



דיין, שהייתה מהנשים החשובות במדינה בשנות ה-60 וה-70, היא גם אחותה הבכורה של ראומה, שלימים נישאה לעזר ויצמן. בשנות נערותה הגיעה לנהלל ולמדה בבית ספר חקלאי לבנות, שם הכירה את משה דיין והשניים נישאו. היא אמם של אסי ז"ל, יעל ואודי. בשנות ה-50 הקימה את חברת "משכית", אשר נחלה הצלחה וסיפקה מקומות עבודה לעולים החדשים שהגיעו לישראל וגם היתה ממקימי ארגון וראייטי. 



משה דיין. ארכיון: פריץ כהן, לע"מ