הספר "אש וזעם בבית הלבן" ייהפך לסדרה שתוקרן בטלוויזיה בארה"ב, כך דווח היום (חמישי) באתר "הוליווד רפורט".  זכויות הפקת הספר לסדרה נמכרו לחברת הפקות "הנדוור קונטנט" (endeavor  content) בסכום של שבע ספרות.  לחברה גם נמכרו הזכויות להפיק את הספר כסרט.      

הספר כולל דיווחים וסיפורים על שנתו הראשונה של טראמפ כנשיא, שמחבר הספר העיתונאי הוותיק מייק וולף שמע, רשם ותיעד במשך כמעט שנה, לאחר שהורשה על פי הנחיה של הנשיא עצמו לשהות בבית הלבן ולעקוב מקרוב אחרי התנהלות הנשיא. וולף ראיין לדבריו למעלה ממאה בכירים בסביבתו הקרובה של הנשיא. 
כזכור עורר הספר סערת רוחות בבית הלבן וגל של תגובות זועמות מצדו של הנשיא טראמפ. מתוכן הספר מתואר ומצטייר הנשיא כדמות בלתי יציבה, נרקסיסטית, חסרת מעצורים ובלתי ראויה לכהונה הרמה. במיוחד עורר הספר עניין בגין הגילויים שמסר למחבר מי שכיהן כיועץ האסטרטגי של הנשיא סטיב בנון. בנון מצוטט בספר כמי שטען שהקשרים שבנו וחתנו של הנשיא קיימו עם גורמים רוסיים היו "בגידה".

מחבר הספר מייק וולף יהיה בצוות המנהלים של הפקת הספר לסדרה טלוויזיונית. חברת ההפקות כבר מציעה את הסדרה לערוצי הטלוויזיה המובילים בארה"ב. במקביל נודע כי זכויות התרגום, הדפסתו של הספר והוצאת לאור נמכרו עד כה ל-32 ארצות. הספר יופיע בקרוב בערבית, בפורטוגזית, ביפנית, בצרפתית, בגרמנית ובעוד שפות.