וויילד וורלד


שני הסניפים של הפאב האירי "אוסקר וויילד", בחולון ובפתח תקווה, יתחפשו בפורים (היום ומחר) לעיר הקרנבלים ריו דה ז'ניירו ויחגגו כמו שרק בברזיל יודעים לחגוג. במשך יומיים רצופים יתקיים קרנבל פורימי עם אווירה ותפאורה ברזילאית. בתוכנית: רקדניות היישר מהקרנבל בברזיל, ריקודי סלסה, מתופפים, אלכוהול עדלאידע, צ'ייסרים, קוקטיילים טרופיים, תחרות תחפושות ועוד הפתעות. על הערב ינצח די־ג'יי עם פלייליסט שהורכב במיוחד עבור נשף התחפושות הברזילאי ויתנגן לתוך הלילה.



מחיר כניסה: 50 שקלים לאדם


פורים באוסקר. צלם : פביאן
פורים באוסקר. צלם : פביאן



דה נקסט וויסקי בר


ב"וויסקי בר־מוזיאון" התל־אביבי במתחם שרונה יחגגו בקרנבל תחפושות צבעוני עם תפריט מנות קוקטייל מיוחד, אלכוהול עדלאידע ותחרות תחפושות. היום ייערך משתה פורים מטורף וצבעוני. הערב יתחיל באירוע קוקטייל בעמידה, שבמסגרתו יסתובבו המלצרים ויגישו מגוון מנות פינגר פוד ממטבח השף של הוויסקי בר. לצד מנות הקוקטייל שיוגשו עד 22:30, יוגש תפריט אלכוהול חופשי במהלך הערב כולו, וקוקטיילים שנרקחו על ידי צוות הוויסקי בר. על עמדת הדי־ג'יי ינצחו מיסטר די־ג'יי חנן דרוב ודי־ג'יי יותם אייזק, עם שירים וסטים באווירת 80, 90 ודיסקו.



אפשר לרכוש כניסה נפרדת למסיבה בלבד, החל מהשעה 23:00, הכוללת אלכוהול חופשי לאורך הערב כולו, פתיחת שערים: 20:00



וויסקי בר. צלם : דור קדמי
וויסקי בר. צלם : דור קדמי




אוריינטל אקספרס


הליין הישראלי בבר La Gare במתחם התחנה בתל אביב מכין נשף פורים בנוסח ישראלי־לטיני־אוריינטלי. מדובר במסיבת פורים שכולה צלילים ומקצבים אוריינטליים, שמחים ומשובחים. תוכלו ליהנות מתפריט אוכל, קוקטיילים והמון שמחה וידיים באוויר.



מוצאי שבת, 3 במרץ, החל מ־21:30



פורים במתחם התחנה. צלם : gilad mashiah
פורים במתחם התחנה. צלם : gilad mashiah



נשף המסיכות


פורים שמח במיוחד במסעדת סוהו בראשון לציון: השנה תקיים המסעדה את מסיבת התחפושות בסימן Glow Party. ברפרטואר: תפאורה ייחודית בצבעים זוהרים בחושך. במהלך הערב יתקיים מופע שירה מוזיקלי והומוריסטי של שלישיית מה קשור (בתמונה), המורכב משירים מוכרים ואהובים, מסיבה בתקלוט די־ג'יי עם מיטב הלהיטים, וכמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים, כמיטב המסורת.



חמישי, החל מ־22:00


שלישיית מה קשור. דודי חסון
שלישיית מה קשור. דודי חסון



עיניים עצומות לרווחה


ביום חמישי ייערך ב־W במתחם שרונה בתל אביב נשף מסיכות ונציאני מפואר. האורחים מתבקשים להגיע לבושים בלבוש שחור לפי Dress Code דקדקני, ולכל אורח תחולק מסיכה ונציאנית בכניסה. הנשף המסתורי יתחיל באירוע קוקטייל בעמידה, במהלכו יוגשו מגוון מנות שף בסגנון פינגר פוד כגון בשרים בעישון עצמי, רביולי שחור, מבחר אנטיפסטי, קינוחים ועוד מגוון מנות ספיישל ייחודיות לנשף. לצד מנות הקוקטייל שיוגשו עד 22:30, יוגש תפריט אלכוהול חופשי במהלך כל הערב, כמו גם קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות ה־W.



מחיר: 350 שקלים לאדם, פתיחת שערים: 20:00



פורים בW . צלם : דור קדמי
פורים בW . צלם : דור קדמי



פיטר פן יוצא מהארון


ליין ה־POP Ring לקהילה הגאה חוזר למועדון התיאטרון בתל אביב, שם ייערך ביום שישי, 2 במרץ, נשף המסיכות והתחפושות השנתי. זה המקום שבו מיטב ה"לירדים" של תל אביב יהפכו לערב אחד לכיפה אדומה שובבה, סופרמן בלבוש מינימלי, פיטר פן שיוצא מארון הספרים ונזירות לא חסודות. בתוכנית האמנותית: תחרות תחפושות עם פרסים שווים: כרטיס טיסה לאירופה, ג'ינסים של דיזל, כרטיסים להופעות של הראל סקעת ושלומי שבן, טיפולי יופי והסרת שיער, חבילות דרינקים לשלושה חברים בבר "שפגאט" ועוד הפתעות. בפלייליסט: פופ, להיטים ודאנס. על הבמה: מלכת הדראג, הזמרת ודי־ג'יי קיארה דופלה (בתמונה), ומלך הפופ די־ג'יי גיא לנץ. משקאות מוזלים על הבר כל הערב.



80 שקלים במכירה מוקדמת או בהנחות, 90 שקלים בקופות, החל מ־23:30




פורים במועדן התיאטרון. צלם : גיא הוד
פורים במועדן התיאטרון. צלם : גיא הוד



קרחנה בעיר הקודש


מוזיאון מגדל דוד ובר "שוקא" הירושלמי מאחדים כוחות למסיבה בלוקיישן הכי מדהים – בתוך חומות העיר העתיקה. זה יקרה מחר בקרחנה ירושלמית של מוזיקה אלטרנטיבית, עם די־ג'יי עטר מיינר, RAm Mizrahi Spinoza, שינגן אלקטרו־חאפלה, מוזיקה ערבית חדשה ואלקטרונית, ודי־ג'יי Yacov Zionov D.O.D, שינגן קומביה מחממת לבבות עם קורטוב מיינסטרים והגזמות של טראפ מיוזיק. בנוסף לבמה המרכזית בחצר המלכות, בביתן המלך ינגנו צלילות עומק אלקטרוניות לתוך האדמה, ביטים חמים על מקצבים קרים ומוזיקה שתכניס אתכם למוד של המרתף.



מחיר: 70 שקלים, פתיחת דלתות: 22:00


פורים במגדל דוד. צלם : ריקי רחמן
פורים במגדל דוד. צלם : ריקי רחמן



פורים בקיבוץ


בביסטרו בר "על הנהר", במתחם הירדנית בקיבוץ כנרת, חוגגים מסיבת פורים מהסרטים, שתכלול ערב נוצץ עם תחפושות, רעשנים ומסיכות. כל זאת באווירה סוחפת, לצד קוקטיילים ואלכוהול משובחים. ברחבה החיצונית תתקיים מסיבה לכל הגילים, ובפנים יחולקו נשנושים וקוקטיילים לחוגגים.



חמישי, החל מ־18:30

פורים על הנהר.מ צלם : חן לוי, יח"צ
פורים על הנהר.מ צלם : חן לוי, יח"צ