בשבת האחרונה באודיטוריום בחיפה, נפתחה תערוכת צלמים בנושא "צילומי רחוב" בהשתתפות אולגה סולן צלמת אדריכלות ועיצוב פנים. האוצרת שולי פויר שינולד כתבה במבוא לתערוכה, "'צילומי רחוב' או 'צילום עירוני', הם סוגה המתעדת מבנים, דמויות או מצבים, המצולמים באקראי במקומות ציבורים, בהיעדר שליטה של הצלם על התאורה או הסיטואציה המצולמת. משום כך, טמונה חשיבות רבה בבחירת האירוע ובתזמון של הצילום - הרגע בו הצלם 'מקפיא' בשבריר שניה את האווירה, הדינמיקה של הרחוב והדמויות המצולמות".



הצלמים בתערוכה קיבלו חופש להתמקד להתמקד בנושאים ובתכנים בהתאם לבחירתם, אך התבקשו לבחור עד כמה שניתן בסצנות שתעוררנה אצל הצופה ביקורת, שאלות או פרשנות. המטרה הייתה ליצור סוג של "מסע" שיתופי בחיי העיר, מרתק ככל האפשר. חלק מהצילומים התמקדו בחיי היום-יום העירוני, אחרים בתכנים חברתיים כמו עוני, ניכור, מגדר ודת, ויש שבחרו בדימוים אדריכליים מזוויות ראיה לא שגרתיות.



 "צילומי רחוב". אולגה סולן
"צילומי רחוב". אולגה סולן



 "צילומי רחוב". אולגה סולן
"צילומי רחוב". אולגה סולן




אולגה סולן ושרין סולן. צלם : אולגה סולן
אולגה סולן ושרין סולן. צלם : אולגה סולן



הצילומים צולמו בארץ ובעולם. בתערוכה השתתפו 13 צלמים: עודד ברון, ליאורה דרייפוס, תמר מגדל, יוסי מלצר, אולגה סולן, קיוקו פוסלבסקי, הרווי פיש, אקי פליקסר, עמוס קולמן, גלינה קנטור, מיקי רינת, איהאב שוקחה ויורי שפלב.