תיאטרון הקאמרי הציג בשבוע שעבר את הרפרטואר שלו לעונת 2018-2019, כשההפקה שזכתה לתהודה הגדולה ביותר היא ההצגה "זה אני" שכתב מאור זגורי. הבחירה במחזה על פי שיריו של הזמר אייל גולן עוררה מחאה מצד ארגונים פמיניסטיים ושחקני תאטרון, בהם השחקן דרור קרן ששלח מכתב פומבי להנהלת התאטרון בבקשה להוריד את המחזה.



השחקן שלמה וישינסקי התראיין היום (שלישי) לישי שנרב בגלי צה"ל, והביע את מורת רוחו על הבחירה להעלות מחזה המבוסס על שיריו של גולן: "זו הייתה טעות. אני מבין את אלה שלא רוצים את אייל גולן כסמל, בטח אחרי תנועת ה-MeToo#. אפשר להכניס עוד זמרים מזרחים, את שימי תבורי וחיים משה, אני לא רוצה סתם לזרוק שמות, אל לא להפוך את זה לכל כך בוטה".





רני רהב, היחצ"ן של גולן ומי שהפך במשך שנות פעילותו בנוף התקשורת המקומי לאיש יחסי הציבור הידוע והמפורסם בישראל, הצטרף גם הוא לשיחה והתנגד לדבריו: "אני מופתע שמר וישינסקי מדבר על נושא שהוא לא מכיר. המחזמר שכתב מאור זגורי, גדול הכותבים של העשור האחרון, לא מבוסס על סיפורו של אייל גולן, אלא מספר על משפחה, שלדעתי מבוססת על משפחתו של זגורי, ומשולבים בו שיריו של גולן. שחקנים אוהבים להשמיע ביקורת אבל לא לשמוע ביקורת. חופש היצירה צריך להיות עד הסוף, מאור זגורי כתב את המחזה על פי שירים של אייל גולן, אז וישינסקי מציע להחליף את השירים? במחזה של שייקספיר מחליפים את המילים כי זה לא מתאים למישהו? חבר'ה עד כאן".

"אייל גולן מעולם לא הואשם בשום דבר כפי שהם טוענים", אמר רהב, "להפך, המשטרה והפרקליטות סגרו את התיק אחרי שלושה חודשים, אין לזה אח ורע במדינה כולה", הוסיף רהב. "אייל גולן הוא אדם מוסרי, כשהוא גילה שהגברת שהוא היה איתה שיקרה לו שהיא בת 21 הוא קם והלך. הפרשה הזאת הסתיימה. אייל גולן ביקש סליחה, לקח אחריות על כל מה שקרה כאן. אייל גולן נבחר לזמר ה-70 של המדינה, מה אתם עוד רוצים?".