עונת 2018־2019 של תיאטרון גשר נפתחה לפני שבועיים עם "אורסטיאה", עיבוד מודרני שרוברט אייק העלה בלונדון לקלאסיקה היוונית של אייסכילוס, בתרגומו של רועי חן ובבימויו של יבגני אריה. ההצגה, המתוארת כעיבוד חדש ובועט, מביאה סאגה משפחתית מרגשת ומדממת, המציפה מעל פני השטח דילמות נוקבות על מלחמה, משפחה, גורל, חמלה וצדק, המתגלות כרלוונטיות גם במציאות הפוליטית שלנו, כשאגממנון, שליט המדינה, שולח חיילים למות בשדה הקרב במלחמה שלא נגמרת, ומתבקש להקריב את בתו למען הניצחון במלחמה.



בתפקידים הראשיים: אפרת בן־צור - קליטמנסטרה; דורון תבורי/ מיקי ליאון - אגממנון; הנרי דוד/ אלון פרידמן - אורסטס, בנו של אגממנון; נטע שפיגלמן/נועה הר־ציון - אלקטרה וגלעד קלטר - מנלאוס.





ב־6 בספטמבר יעלה המסך על ההצגה "רודף העפיפונים", עיבוד בימתי של מת'יו ספנגלר לרב־המכר מאת חאלד חוסייני, סופר אמריקאי ממוצא אפגני, בתרגומה של עינת ברונובסקי ובבימויו של נועם שמואל. במרכז ההצגה סיפור של חברות, בגידה ומחיר הנאמנות. ברקע תחרויות של הפרחת עפיפונים, כשקאבול, בירת אפגניסטן, מוצגת כעיר קסומה וססגונית. בין המשתתפים: דורון תבורי, אלכסנדר סנדרוביץ' וגלעד קלטר.



ב־14 בספטמבר תצא לדרך בהאנגר גשר ההצגה "לוליטה - ז'אן ד'ארק" בעיצובו, עיבודו ובימויו של יחזקאל לזרוב, שרק לו הפתרונים כיצד שידך בין המצביאה מאורליאן לגיבורת ספרו השערורייתי של נבוקוב. טרם נקבע מי השחקניות שילוהקו לתפקידים, אבל ברור שאיתן ישחקו כוכבי גשר, ישראל דמידוב ודורון תבורי.



דמידוב עתיד לשוב ב־26 בדצמבר לתפקיד יעקב, העבד היהודי, הנסחף לרומן בלתי אפשרי עם פולנייה בתקופת פרעות באוקראינה בהצגת "העבד", על פי יצחק בשביס־זינגר, שיבגני אריה יחזור ויביים. את מקומה של יבגניה דודינה, שכיכבה בגרסת 2002 מול דמידוב בתפקיד ואנדה, בת האיכר, תמלא ויקטוריה גורודצקיה, שחקנית פולנייה שתגיע במיוחד לישראל.