רק לפני שבוע שירי מימון המריאה לניו יורק יחד עם משפחתה לאחר שלוהקה כאורחת של כבוד למשך שבועיים בתפקיד הראשי כרוקסי הארט במחזמר "שיקגו" בברודווי, ובסוף השבוע היא זכתה להצגה חגיגית בדמותה של הפתיינית הקטלנית במסיבת עיתונאים מיוחדת.



ההפקה, שרצה מאז 1996, נחשבת לאחת מהאיכותיות ביותר שרצות מעל הבמה הגדולה בברודווי, ומימון תקבל את הכבוד ותעלה לראשונה על הבמה ב-21 לספטמבר. עוד הוצג במסיבת העיתונאים הפוסטר הראשמי של המחזמר הכולל תמונה של הזמרת בשחור-לבן עם שמלת נשף שקופה ומבט חודר.







מימון תשהה יחד עם משפחתה בתפוח הגדול לחודשיים של חזרות והופעות כאורחת הכבוד בתפקיד, שבעבר השתתפו בו כוכבים כגון קתרין זיטה ג'ונס, מלאני גריפית', קובה גודינג ג'וניור וברוק שילדס בתפקידים הראשיים. 



לאחר חזרתה ארצה, תגיע מימון לצילומי העונה השישית של "הכוכב הבא", שצפויה להצטלם החל מאוקטובר. במסגרת הצטרפותה לזכיינית "קשת 12", מימון צפויה לככב בסדרות דרמה בערוץ.







מימון, שעסקה בזמר מגיל צעיר, התפרסמה בציבור בשנת 2003 בעקבות העפלתה לגמר העונה הראשונה של תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" שבסופו הגיעה למקום השני. כעבור שנתיים היא ייצגה את ישראל באירוויזיון 2005 עם השיר "השקט שנשאר" והגיעה למקום הרביעי, שזה הישג השיא של ישראל בתחרות משנת 1999 ועד היום. באותה שנה יצא אלבום הבכורה שלה שזיכה אותה בתואר "זמרת השנה", תואר לו זכתה גם בהמשך הקריירה, ובתארים נוספים, כגון "שיר השנה", "פריצת השנה" ו"אשת השנה". לאחר אלבום הבכורה הוציאה שני אלבומי סולו נוספים, אלבום משותף עם שמעון בוסקילה ואלבום בשפה האנגלית.