האם אתם מוכנים נפשית להיפרד מג’ון האם, לפחות בתוך החליפה של דון דרייפר? ובכן, אף אחד לא שואל אתכם וב־ 5 באפריל זה יקרה – הפרקים האחרונים של “מד מן” יצאו לדרך בארה”ב (וסביר להניח שישודרו בישראל במקביל או ימים ספורים אחרי). רש AMC האמריקאית הכריזה השבוע על תאריך עלייתם של שבעת הפרקים האחרונים, אחרי שמונה עונות שהיו, בשיאן, תופעה תרבותית עם 3.5 מיליון צופים בממוצע (בעונה החמישית) וקצת איבדו את האחיזה בקהל לקראת הסוף.



העונה האחרונה של הסדרה פוצלה לשני חלקים בני שבעה פרקים כל אחד, כשהחלק האחרון בהחלט זכה לכינוי ”The End of an Era" (סופו של עידן). נשיא רשת AMC, צ’רלי קולייר, אמר במסיבת העיתונאים שנערכה בפסדינה, קליפורניה: “בלתי אפשרי להגדיר את ההשפעה שהייתה ל’מד מן’ על AMC ואני בכלל טוען שזה עידן בטלוויזיה, לא רק ברשת שלנו”.



מתיו וויינר, המפיק הראשי של הסדרה, הוסיף: “אני גאה מאוד במה שצוות שלם של ‘מד מן’ הצליח ליצור, פרק אחרי פרק, עונה אחרי עונה”. הרשת כבר נערכת לימים שאחרי “מד מן”, עם המיני־סדרה ”Making of the Mob: New York“ שחוקרת את תולדותיה של המאפיה האמריקאית וסדרה נוספת – אדפטציה לספר “מנהל לילה” של ג’ון לה קארה בכיכובו של טום הידלסטון. אבל אנחנו ממש בספק אם אחת מהן תצליח להיכנס לנעלי הווינטג’ העצומות של “מד מן”.