למעלה מעשור חלף מאז ש”סקס והעיר הגדולה”, הסדרה ששלטה במסך הקטן בשנות ה-90 , עברה לעולם שכולו טוב. אחרי שני סרטים שוברי קופות, שהוכיחו שלסדרה יש קהל נאמן ועיקש, צצות עכשיו שמועות על קאמבק אפשרי של הסדרה – לא אל הקולנוע, אלא אל המסך הקטן, ממש כמו פעם.

המקור לשמועות האלה הם רמזים שפיזרו המעורבים בסדרה, בהם ג’ון קורבט, איידן המיתולוגי, שבינתיים הפך לכוכב בזכות עצמו. בראיון ל-MTV הוא אמר שישמח מאוד לחזור לגלם את איידן, אפילו ־ שקארי ברדשאו בכלל הלכה עם ביג בסופו של דבר.


קורבט עוד עשוי באמת לחזור לנעליו של איידן, לפי דברים שאמר מפיק הסדרה, מייקל פטריק קינג, לאתר E! אונליין. לדבריו, הכל יכול לקרות בטלוויזיה של היום, שבה רשתות, ובהן גם HBO ששידרה את “סקס והעיר”, נוטות להשיב לחיים סדרות עתיקות. “הסדרה יכולה לחזור”, אמר, "ולו בזכות העובדה שהקהל
עדיין תוהה מה עלה בגורלן של הדמויות".


וכדי ממש להבעיר את המדורה, קריסטין דיוויס, הלא היא שרלוט, צייצה בטוויטר לשרה ג’סיקה פרקר שהיא מתגעגעת אליה ופרקר השיבה בתגובה, גם בציוץ, “גם אני. שמעת את החדשות? נשיקות”. דיוויס השיבה: “כןןןןן! אבל אני מפחדת להתרגש מהר מדי. עדכני אותי מתי אנחנו יכולות לחגוג”. אפשר רק לתאר מה חוללו חילופי הציוצים האלה בטוויטר. ואחר כך פרקר העלתה סרטון קצר באינסטגרם, שבו היא נראית חולפת על פני שיירה של נעליים, ליד מדרגות הדירה האייקוניות של קארי. בקיצור, תחזיקו אצבעות.