או שהיה זה טמטום תהומי, או אולי דווקא הברקה דיפלומטית מזהירה. בהתחשב בעובדה שהסרט ״הבריחה הגדולה של סנודן״ מתרכז בפעילות הארגונים החשאיים האמריקאיים, שבמשך השנים צברו מוניטין מפוקפק, לא מן הנמנע שדווקא האופציה הראשונה שמאוזכרת כאן עמדה מאחורי המהלכים שהקנו לאדוארד סנודן את פרסומו העולמי.
קלף האס השלישי שהגיע מאנגליה (ואף זכה בתחרות הסדרות של הפסטיבל) הוא ״הפי ואלי״, שבמרכזו מוצבת סמלת משטרה בת 50 (שרה לנקשייר), המגדלת לבדה את נכדה, כי אמו, כלומר בתה של השוטרת, טרפה את נפשה בכפה. תחת כסות של תפאורה כפרית מנומנמת באחד העמקים השלווים של יורקשייר המוריקה שבצפון אנגליה, מבעבע לו הרשע האנושי, שמזכיר, לפחות בפרק הפותח שלו, את נקודת הפתיחה ששימשה את דוסטויבסקי ב״החטא ועונשו״. בקרוב תוצע גם סדרה זו לעיניים הישראליות.