ערוץ 1 נהנה לחגוג ניצחונות קטנים: ״היהודים באים שגירד נתוני רייטינג נאים; יעקב אילון התיישב בכורסה של חיים יבין ומגיש את ״מבט״; וגיא אריאלי הצטרף לאיתי ברנע להנחיית ״המהדורה״ - מגזין אקטואליה לילדים ולנוער, המוגדר ״בגובה העיניים״. אם להיות ספציפיים יותר: אריאלי מנחה את התוכנית בימים שני ושלישי.



ואם קם דור שלא יודע מיהו אריאלי (39), נרמוז רק שהוא היה ה״ליבי רן״ של העשור הקודם. כן, כן. הוא היה אליל נוער והוא הזרים ים של טסטוסטרון למרחב ההורמונלי.



חוץ מתמונות שער ב״מעריב לנוער״ ופרסומות לברק 013, הוא גם רשם נקודות ציון בולטות כשחקן ומאחוריו ניצב רזומה עשיר: הסדרות ״החבר׳ה הטובים״, ״משחק החיים״, ״כנפיים״, ״אינגלה״, ״פרנקו וספקטור״, ״אהבה בשלכת״, ״העולם על פי גיא ותם״, ״הפרקליטים״ ועוד; מקום ראשון ב״רוקדים עם כוכבים״ לצדה של מאשה טרויאנסקי; הנחיית ״זאפ tv״, ו״טסט ראשון״ בערוץ 1; המחזמר ״ספר הג׳ונגל״ (2009); והטלנובלה ״נשות הטייסים״ (2009). הפעם האחרונה שהבליח לפריים הייתה בסדרה ״אלנבי״ (2012).



והדבר הכי חשוב: ב-2008 התחתן אריאלי עם נעמה גבעתי (אחותה של שרי) ולשנים בת בשם ניר. הוא לא עבר לכפר, אך מתברר שגם אריאלי עשה את כל הדרך מאליל לבן תמותה, בית חם ומשפחה. יחי השפיות.



היי גיא, לאן נעלמת?


״אף פעם לא נעלמתי ובטח לא השתתקתי. בשנים האחרונות אני מרחיב את עיסוקי לתחומים רבים נוספים. מצאתי זמן להתעסק בהרבה דברים שהנחתי בצד ועניינו אותי, כגון עיצוב, נדל״ן, מוזיקה, והדבר החשוב יותר מכל, זוהי משפחתי וילדי. התובנה מהמקצוע שבחרתי בהתחלה הייתה שאי אפשר להקים משפחה בישראל כפי שאני רואה לנכון. לכן, כשהחלטתי להקים ולהגדיל את התא המשפחתי, בחרתי לשלב בין הדברים. חלק מהדברים שעשיתי בשנים האחרונות זה להגשים חלום קטן: לעלות ולנגן על במה ולכן ביחד עם עוד שני שותפים - אייל שחר ('היי פייב' בדימוס) ושי חמני. הקמנו הרכב בשם 'סינגלס'. זה הרכב המנגן קאברים ואנחנו מופיעים בכל הארץ. המוזיקה היא בעיקר מהאייטיז, אף שבימים אלה אנו מתרחבים לסגנונות נוספים, בין היתר סגנון עכשווי וגם שנות ה-70 וה-90״.



מה לך ולילדים? אתה חושב שיש לך מה לתרום להם?


״לאורך הקריירה עשיתי דברים שנוגעים גם לילדים ולנוער. לכן אני מרגיש שהנחיית תוכנית אקטואליה לילדים היא מקום טבעי ונוח. לאורך השנים השתדלתי להביא את עצמי ומעצמי בכל הדברים שעשיתי. גם בתוכנית הזו אמשיך להביא את הידע הכללי ואת צורת ההגשה, המזמינה וגורמת ליושבים לצדי - בני נוער וילדים - להרגיש בנוח ולשיתוף פעולה ייחודי - אותו אני מקווה להביא למסך״.



אתה באמת חושב שילדים צריכים מהדורת חדשות משלהם? הילדים היום צורכים חומרים למבוגרים.


״אני חושב שדווקא בעולם החדשותי, האגרסיבי, והמאוד אלים שבו אנו מוקפים בישראל כמעט 24 שעות ביממה - יש מקום ל׳המהדורה'. גם בתור אבא, אני מנסה לחשוף את הילדה שלי בת החמש במינון הנכון, לכל המתרחש סביבנו. הילדים כיום מקבלים מסרים רבים ונחשפים למידע לא פשוט. תוכנית כזאת היא בהחלט דרך להעביר אינפורמציה בצורה רכה יותר, ובצורה שיכולת השליטה על הבנת המסר תהיה ברורה״.



בזמנו היית אליל נוער והחתיך התורן. מה קרה מאז?


״פשוט התבגרתי. המרדף אחרי תפקיד, פרסום ואגו, עייף אותי. לכן כיום אני משלב את שני העולמות. דברים שאני בוחר ואוהב לעשות. התחלתי את הקריירה שלי בהנחיה בגיל 22 בערוץ 1. כל מה אני יודע על הנחיה, למדתי בערוץ הזה. והיום זכיתי בסוג של סגירת מעגל: לחזור ולעבוד בערוץ, עם חלק מהאנשים שעבדתי איתם אז״. 



"המהדורה". א׳־ה', 17:34, ערוץ 1