יד על הלב, אם הייתי מגלה לכם שעדי הימלבלוי עושה פוזות למצלמה בקמפיין חדש, והייתם יודעים את המקום, לא הייתם הולכים להתחכך בכוכבת השווה, שזכתה לפרסומה הראשון כשזכתה בתחרות דוגמנות שנערכה במסגרת ״הראשון בבידור״ בהנחיית דודו טופז ע״ה. נכון ששכחתם?



הימלבלוי התייצבה מול עדשת המצלמה לצדו של הדוגמן יונתן ווגמן, במסגרת קמפיין הקיץ של רשת נעלי TO GO ועלתה, חרף החודש החמישי להריונה, על נעלי עקב בגובה עשרה סנטימטרים. היא העדיפה ללבוש בגדים מעט רפויים, שלא אפשרו הצצה על גזרתה המתרחבת, אבל נאלצה להודות ש״גם אם עוד לא רואים בטן״, היא עצמה לא יכולה לחמוק מהבחילות ומהצרבות.



רק שלצערי, ולמרות השתדלות מצד אנשי היח״צ של TO GO, היה קשה לדובב את הימלבלוי, שלרגעים נדמה היה כאילו עברה טרנספורמציה מזאת שרק לפני שנה סיפרה לאומה בכתבה חושפנית על חייה האישיים, ועל כך שחלתה בסרטן בלוטת התריס - לאחת שמעדיפה להיחשף כמה שפחות ולהשאיר שאלות אישיות ללא מענה.



אולי הלידה המתקרבת גורמת לה לרצון לפרטיות, אולי חתונת הבזק עם נדב פלד, חבר ילדות, שהדהימה רבים בתעשייה.



השת״פ עם TO GO עלה מדרגה בעונה האחרונה, כשהפכת למעצבת.


״זאת כבר העונה הרביעית שאני פרזנטורית של המותג. מפעם לפעם זה הופך ליותר יום כיף מעבודה. כבר הרבה זמן שאני רוצה ליצור משהו משל עצמי, להשפיע קצת יותר מרק להצטלם עבור המותג. שיתפתי פעולה עם מעצבות הרשת, ויחד יצרנו קולקציה שאני אישית מאוד אוהבת ומאוד מחוברת אליה. נהניתי מאוד מההתנסות הזאת, ואני מקווה שעוד אתעסק בעיצוב בהמשך״.



חוץ מלגדל בטן, מה את עושה בימים אלו?


״בקרוב מאוד תעלה ׳איפה אתה חי?׳, סדרה חדשה בערוץ 1 שבה אני משחקת לצדם של רבקה מיכאלי, יגאל עדיקא, טוביה צפיר, לירז צ׳רכי וענת עצמון. זה מאוד מרגש אותי ואני מצפה לזה בקוצר רוח. מדובר בסדרת דרמה של האחים חי ורונן דוידוב, על משפחה בוכרית קצת פרימיטיבית שהבן שלה (רונן דוידוב) מח־ ליט ללמוד משחק בתל אביב, ומערער את הבועה המשפחתית. אני משחקת בתפקיד החברה שלו״.




רונן דוידוב ועדי הימלבלוי בסדרה "איפה אתה חי". צילום: יח"צ



מדוע הכחשת את ההריון הרבה זמן?


״לכל דבר יש את הזמן שלו, וכל עוד לא הרגשתי שזה הזמן, לא סיפרתי. צריך לזכור שמדובר במשהו מאוד אישי ופרטי״.



איך עובר לך ההריון עד עכשיו?


״בשמחה רבה ובהרבה שוקולד״.



את כבר יודעת אם זה בן אן בת?


״עוד לא. בקרוב נדע״.



השתתפת בקמפיין עם עמותת זיכרון מנחם. למה לקחת בזה חלק?


״זה היה קמפיין להעלאת מודעות לתרומות שיער לחולי סרטן - מטרה חשובה ששמחתי לקחת בה חלק. השיער הוא חלק משמעותי מהמראה שלנו. יש לו תפקיד וערך עליון בתחושת הביטחון האישי של כל אחת מאיתנו, ובתפיסה של אנשים אותנו. הקמפיין הוא הזדמנות להחזיר את השליטה והביטחון לידי מי שבוחרת להיות ׳לא מסומנת׳ במחלה על ידי אחרים, בכל מקום ובכל דקה ביום״.