בזמן שכולם מתפעלים מ״סמוך על סול״, סדרת הבת החדשה של ״שובר שורות״ (ככל הנראה סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר אי פעם אחרי ״הסופרנוס״, יש לציין), היוצר מהולל של שתי הסדרות, וינס גיליגאן, כבר עסוק בפרויקט הבא שלו: הסדרה ״באטל קריק״, דרמת מתח משטרתית לא אופיינית (כצפוי מגיליגאן) בכיכובם של ג׳וש דומאל (״רובוט-ריקים״) ודין ווינטרס (״אוז״), המגלמים צמד בלשים, אחד ציני והאחר נאיבי, שצריכים להתחרות בסוכן FBI חסר פגמים. 
״באטל קריק״ תעלה בשבוע הבא כסדרת הדגל החדשה של רשת CBS (כבר נרכשה לשידור בישראל על ידי HOT). השבוע התברר שאחת מדמויות המשנה מבוססת על הפוליטיקאי השערורייתי, רוב פורד, ואפשר בהחלט להבין מדוע: הוא עשוי מכל החומרים האהובים על גיליגאן - סמים, אלכוהול וסקנדלים מביכים. פורד,

ראש עיריית טורונטו לשעבר, התפרסם ב-2013 כ״ראש העיר המביך בעולם״. הוא תועד מעשן קראק, הודה שהוא סובל מהתמכרות לאלכוהול ואפילו נכנס למכון גמילה בעודו מכהן בתפקיד. את ראש העיר המשובש, המפציע לסדרה בפרק השישי, יגלם הקומיקאי פאטון אוסוולט, שגם הסתבך בשערורייה ב-2013, כשכתב סדרת ציוצים מטרידה על גזענות ופדופיליה והכעיס את כל העולם.