לא מתנצלים: היעלמותם המסתורית של מינה צמח וקמיל פוקס

לאן התאיידו כל הסוקרים והדוגמים? ״נחצ׳ה״ הוא דוקו מר בדיוק כפי שהוא נשמע. ובמקום להתרפק על ״הכבש השישה עשר״ המקסים, ״הכי הרכה אני אוהב אותי״ מנסה לפתח תזה אקדמית

דורון ברוש צילום: ללא
פרופ' קמיל פוקס
פרופ' קמיל פוקס | צילום: רענן כהן
3
גלריה

ובינתיים מינה וקמיל רק השמינו ועשו ממשדר השיא של הערוצים בדיחה. שיסבירו הערוצים למה הם קונים את החומרים של קמיל ומינה בלי בקרה. שהחברים הטובים רביב דרוקר ועמית סגל יתנצלו. אני תובע הסבר.


ככה שעל פי התבנית המקובלת אנו אמורים להגיע כאן לסוף הטוב שבו כולם חיים באושר ועושר. ובכן, לא בחייו של נחום היימן. נפל עליכם מצב רוח טוב ואתם מעוניינים להיפטר מהצרה הזאת? חפשו את השידור החוזר או הVOD.


אם לא ההגינות המקצועית הייתי נוטש את ״הכי הרבה אני אוהב אותי״ בערך באמצע. בעיקר כי הסרט אינו יודע מה הוא רוצה. להתרפק על הכבש הישן והמקסים, או לפתח תזה אקדמית. את התזה כבר שמענו בהקשרים אחרים, ובכל אופן היא שווה דיון מעמיק הרבה יותר, ומ״הכבש השישה עשר״ לא קיבלנו די. גם אנחנו ילדים. מגיע לנו.

תגיות:
הכבש השישה עשר
/
נחום היימן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף