בזמן שאנחנו כאן יכולים להסתפק רק בשידורים חוזרים של “סקס והעיר הגדולה”, בארצות הברית כבר חונכים את התוצר החדש של דארן סטאר, האיש שהביא לחיינו את קארי ברדשאו, סמנתה, מירדנה ושרלוט. “ Younger ” של רשת TV Lad היא אחת הסדרות הnצופות ביותר של עונת הטלוויזיה הנוכחית, במיוחד עבור מעריצי “סקס והעיר” שעדיין מאמינים שיום יבוא ותקום מחליפה לסדרה המיתולוגית. ממבט ראשון בהחלט יש לה פוטנציאל: כמו “סקס והעיר”, גם “ Younger ” מבוססת על רומן מצליח, הפעם של פמלה רדמונד סטרן, וגם פה יש ארבע נשים מרכזיות.



כוכבת ברודוויי סוטון פוסטר מגלמת את ליזה, אמא בת 40 וגרושה טרייה, שמחפשת עבודה ומגלה שמדובר במשימה לא פשוטה עבור אישה בגילה. אחרי שהיא מקבלת מחמאה מבחור שצעיר ממנה בהרבה (ניקו טורטולה) מ -”The Following" היא מחליטה לעבור מייק אובר ונעזרת בחברה שלה, מגי (דבי מזר


הנהדרת), כדי לנסות להיראות בת 26. היא מוצאת עבודה כאסיסטנטית בחברה להוצאה לאור ומתחברת עם הקולגה שלה, קלסי (הילארי דאף). השחקנית מרים שור מגלמת את הבוסית שלהן. אפילו פטרישיה פילד, מעצבת התלבושות המפורסמת של “סקס והעיר”, שהפכה את שרה ג’סיקה פרקר לאייקון אופנה, משתתפת בסדרה הזו ואמונה על הלבשת הכוכבות.



הסדרה עלתה לשידור אתמול (שלישי) בארצות הברית, ועד כה קיבלה ביקורות מפרגנות למדי. ב”ניו יורק טיימס” כתבו עליה: “יש הרבה בדיחות על ברוקלין, סקס והמיליניום הנוכחי, אבל הרגישות שנמצאת מתחת לכל זה מהדהדת את ‘סקס והעיר הגדולה’. היא קלילה אבל שנונה ומספקת מבט נבון ומעניין על פערי דורות ומגדרים, שהופכים את החיים לקשים אפילו בעבור נשים מהממות”.



לכו תדעו, אולי הילארי דאף תהפוך לשרה ג’סיקה פרקר הבאה. אנחנו סקרנים לגלות מי מהבנות היא סמנתה.