בעקבות הסערה המתחוללת בבית האח הגדול, חברי מועדון ארוחת הבוקר - שי, דרור, אורי גוטליב וגיל קופטש, התקשרו ליורם זק, האח הגדול בכבודו ובעצמו, וניסו לברר מיהו המתמודד המפורסם שמעשן גראס רפואי. 


"בוקר טוב 'האח הגדול' אתה מתנהג בהתאם?", שאלו הארבעה את זק המנומנם, "רצינו לדעת מיהו המתמודד שמעשן גראס רפואי ולדעת האם הוא יכול לפנק אותנו בקטנה".

זק, שבדיוק התעורר משינה, התחיל להתבלבל, אך השדרנים לא ממש הרפו ממנו: "איך אתה ישן?! אתה לא רואה ערוץ 26? אריאנה מלמד דרסה עכשיו את כל הדיירים. היא התהפכה עם הקולנועית ועכשיו לך תרים אותה."



אחרי שזק נתן לשי ודרור משימות וביקש שיכנסו אליו לחדר האח הגדול, ניגשו השדרנים לעניין שלשמו התכנסו: "איך מתמודדים עם השערורייה החדשה"?, שאלו, "מה עושים עם אילן רבינוביץ'?" 

"מבחינתנו לא קרה כלום ואין שום שערורייה", ענה זק, "לגבי רבינוביץ', דעתי לא נוחה עליו, אבל אנחנו לא מתעסקים בעניין, זה קורה מעל הראש שלנו. אפילו לא קראתי מכתב או שום דבר אחר בנושא". 

"גראס רפואי הוא כמו תרופה", אמר זק, "זה מוסתר כי אסור לנו להראות את זה. אנשים בבית 'האח הגדול' לוקחים כל מיני תרופות בחדר הטיפולים שלהם".
"ומה לגבי הערות מיניות שלך, האם יהיו כאלה בעונה הזאת?" תהה גיל קופטש בעקבות שערורייה אחרת שלא נהוג לדבר עליה, והצליח להשאיר את האח הגדול בלי מילים.