חובבי הקומיקס וגיבורי העל שביניכם ודאי ישמחו לשמוע שבקרוב מאוד יש סיכוי שיהיו לכם ערוצים טלוויזיה שיוקדשו באופן בלעדי לסדרות וסרטים מהסוג שאתם אוהבים. בדיסני מזהים את הפוטנציאל האדיר שעשוי להיות בערוץ טלוויזיה מהסוג הזה, ובימים אלה זוממים להקים שם לא אחד אלא שני ערוצי טלוויזיה שמהותם תהיה קומיקס וגיבורי על, או במילים אחרות: תוצרות מארוול ו"מלחמת הכוכבים".



העיתון ״דיילי פיננס״ דיווח השבוע שמנכ"ל החברה בוב איגר חשף את הכוונה הזו של דיסני במהלך ועידה עם משקיעים, לאחר שנשאל אם החברה מתכננת להשיק שירות סטרימינג משלה, כמו שיש למתחרה דרימוורקס. ״בהחלט יש לנו היכולת כחברה לקחת את המוצרים האלה - מארוול ו׳מלחמת הכוכבים' - ולהתאים אותם לתכנים ולבידור בסגנון טלוויזיה וסרטים, באופן שיועבר ישירות ללקוחות״, אמר איגר, אבל לא התייחס למתי בדיוק זה יקרה.



נכון לעכשיו, חסידי הז׳אנר מרגישים מסופקים גם בלי ערוצי הטלוויזיה המתוכננים של דיסני. גיבורי העל של מארוול עושים הרבה מאוד רעש - וכסף, כמובן - על המסך הגדול, וגם נמצאים בדרך למסך הקטן. כיום מתוכננות אדפטציות טלוויזיוניות ל״קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים״, שתעלה לאוויר במהלך 2016, יחד עם ״מארוול אייג׳נט אוף שילד״ ו״דרדוויל״.



בכל הנוגע ל״מלחמת הכוכבים״ גם אין מה לדאוג: הגרסה הקולנועית של ג'יי-ג'יי אברהמס ל״מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר״ תגיע למסכים ב-18 בדצמבר, וסדרה בת בשם Rogue One תגיע לבתי הקולנוע ממש אחריו ב-2016. הסרט השמיני בסדרה יגיע ב-2017. לצד כל אלה, מתוכננים שני סרטים נוספים מהפרנצ׳ייז. אז למה בדיוק דיסני מרגישים שאנחנו צריכים עוד מזה?. 



חוזר בזמן


ברכות לצופי ״האנטומיה של גריי״, שעדיין מתאוששים מאירועי העונה האחרונה - ממותו של מק'דרימי וגם מפרק סיום העונה האמוציונאלי. הרי לכם מעט חדשות טובות: זוכרים את טי-אר נייט, שגילם את ג'ורג' אומאלי תנצב״ה? הוא עזב את הסדרה בעונתה החמישית ב-2009, בנסיבות טרגיות לא פחות מאלה של ד״ר שפרד (אוטובוס פגע בו), ומאז הוא מדשדש בתפקידי אורח בסדרות אחרות, ובהן ״האישה הטובה״, ״חוק וסדר מדור מיוחד״ ועוד.




חוזר למסך הקטן בתפקיד ראשי. נייט. צילום: באדיבות yes



עכשיו הוא סוף כל סוף חוזר למסך הקטן בתפקיד ראשי, במיני סדרה החדשה ועתירת הכוכבים ״11/22/63״, שתעלה באתר Hulu בשנה הבאה. מדובר בסדרה בת תשעה פרקים, שיביים לא אחר מאשר ג'יי-ג'יי אברהמס (״אבודים״), ומבוססת על ספרו של סטיבן קינג הנושא את אותו השם. בתפקיד הראשי: ג'יימס פרנקו בתפקיד ג'ייק, גבר גרוש שנוסע בזמן לדאלאס, טקסס, ומנסה למנוע את רציחתו של ג׳ון פ' קנדי. נייט יגלם איש מכירות טקסני, שאשתו מנהלת רומן עם ג׳ייק. 



תיכנס ותהיה אורח



יותר ויותר פלטפורמות דיגיטליות מחפשות דרכים להעשיר את המרחב הוויראלי שלהן בתכנים מקוריים, מה שאומר - הרבה הזדמנויות עבודה עבור כוכבי רשת, והרבה מאוד סדרות רשת חדשות ומסקרנות בשבילנו. עכשיו הגיע זמנו של האתר Mashable המצליח, וגם הוא יציע למיליוני הגולשים שבו סדרת רשת משלו.




מזמינים אתכם להתרענן. סטנטון וקרוסבי. צילום מסך



באתר בחרו את צמד כוכבי היוטיוב טיילר סטנטון וטריפ קרוסבי, שמנהלים יחד את ערוץ היוטיוב The Tripp & Tyler Show (עם יותר מ-160 אלף משתמשים רשומים ו-51 מיליון צפיות בסך כל הסרטונים שלהם). התוכנית החדשה שלהם היא תוכנית אירוח, שבה הם יספקו סגמנטים קומיים, יראיינו אורחים ויגישו את הפינות שלהם, שהפכו למפורסמות במיוחד ברשת (כמו למשל הפינה: Facts You Didn't Know). בקיצור, אם נמאס לכם מאלן דג׳נרס וג׳ימי קימל, אתם מוזמנים להתרענן בשניים האלה.