אומנם הקיץ הוא לא תקופת העונות החדשות, לפחות לא של סדרות הדרמה – אלה תמיד מגיעות בסתיו (עוד סיבה לחכות לספטמבר), אבל כבר עכשיו הטלוויזיה מוצפת בתכנים חדשים, בסדרות מקוריות (יותר או פחות) ובספיישלים שמנסים לעשות כמיטב יכולתם כדי לרענן את המסך בימים החמים. התקשורת האמריקאית דירגה השבוע את חמש הסדרות החדשות המדוברות בארצות הברית, והנה הן כאן לפניכם, כי מי אמר שמוכרחים להתפשר על שידורים חוזרים של “שני גברים וחצי”?



Sex&Drugs&Rock&Roll היא סדרה שדוהרת על גל הסדרות המוזיקליות שסוחף את אמריקה – ההצלחה הבלתי נתפסת של “אימפריה” וסדרות אחרות כמו “נאשוויל” – אך פה מדובר גם בקומדיה. דניס לירי מגלם כוכב רוק מזדקן החובר לחבר הלהקה המיתולוגי שלו, שאותו הוא מתעב (ג’ון קורבט מ”סקס והעיר הגדולה”) כדי לנסות שוב להצליח. אליזבת גיליס, כוכבת נוער לשעבר, מגלמת את הבת שלו. הסדרה תעלה ב־16.7 ברשת FX.



The Spoils Before Dying אמורה להיות חגיגה לכל חובבי הקומדיה, במיוחד את אלה של של ויל פארל הגאון. מדובר במיני סדרה שבה נחקר מקרה רצח בסצנת הג’אז של אל־איי לפני כמה וכמה עשורים. הכל מצולם בסגנון פילם נואר, וכמובן, לועג לז’אנר ולכל הקלישאות שלו. אפשר למצוא שם הרבה מכוכבי “סטרדיי נייט”, כמו מיה רודולף, קריסטן ויג ומייקל קנת ויליאמס. וכמובן, גם את פארל עצמו. התוכנית תעלה ב־8.7 ברשת IFC.



בערוץ E! האמריקאי (ואפשר לקוות שגם אצלנו) ישיקו ב־10.7 את תוכנית האירוח החדשה של ברודי ג’נר (למקרה שאין לכם מספיקים נציגים של שבט הקרדשיאן על המסך). בתוכנית, שנקראת Sex With Brody, יתקשרו צופים כדי להתייעץ איתו על חיי האהבה שלהם. אבל התוכנית המעניינת באמת, שמגיעה מהערוץ ותעלה גם אצלנו בארץ, היא I Am Cait בכיכובה של קייטלין ג’נר. התוכנית מלווה מקרוב את חייה החדשים של קייטלין כאישה, והיא תושק בארצות הברית ב־26.7 (ב־31.7 בערוץ E! הישראלי).



ולסיום, Key & Peele היא אומנם לא סדרה חדשה, אלא חוזרת לעונה חמישית בשבוע הבא, אבל מדובר בתוכנית מערכונים מהמשעשעות ביותר שתמצאו על המסך, ולמרות זאת היא לא מוכרת כמעט לקהל הישראלי. מככבים בה הקומיקאים קיגן מייקל קי וג’ורדן פלה, שניהם בוגרי התוכנית “מאד טי־וי”, ובה הם צוחקים הרבה על ספורט, על סוגיות גזעניות ועל גברים אמריקאים.



לוקחות שליטה



הנה סדרה שכל פעיל למען זכויות בעלי חיים וגם סתם אנשים שאוהבים חיות ולא נהנים לראות אותן כלואות וניצודות ישמחו לראות. השבוע עלתה ברשת cbs הסדרה zoo (גן חיות), המבוססת על רב המכר מ־2012 של הסופר ג׳יימס פטרסון. עלילת הסדרה מתרחשת בעולם שבו בעלי החיים, מאלה שבספארי באפריקה ועד חיות המחמד הביתיות בניו יורק, מתחילים למרוד בשלטון האדם ולתקוף אנשים בכל רחבי העולם.



ג׳יימס וולק מגלם זואולוג בשם ג׳קסון אח שמתח־ל לחקור את ההתנהגות המשונה של החות, וחושד שהן מצלחות לתקשר זו עם זו בדרך כלשהי ומתכננות להשתלט על העולם. הטריילר נראה מבטח ומלחיץ כאחד, אז אל תתפלאו אם הסדרה הזו תגרום לכם להביט אחרת על החתול שלכם. עוד מככבים בה: נונסו אנוזי שצופי ״משחקי הכס״ יזהו, הזמרת הצרפתיי נורה ארנזדר וקריסטן קונולי מ״בית הקלפים״.




פוסטר הסדרה zoo 



נכנסת לפוליטיקה


תגידו מזל טוב לרכש החדש של בית הקלפים, נב קמפבל, כוכבת שוחלן לחמשיה וסרטי צעקה , שכל ילדי הניינטיז לא ישכחו לעולם. היא מצטרפת לקאסט של העונה הרביעית, שצפויה לעלות בנטפליקס ב-2016. עוד לא ברור איזו דמות צפויה קמפבל לגלם, משום שבהפקת הסדרה משתדלים לשמור אותו בצוק.

בשנים האחרונות , קמפבל היתה עסוקה בעיקר ככוכבת עבר, וקיבלה תפקידי אורח בטלוויזיה באנטומיה של גריי ומד מן ובשלל סרטים לא מוצלחים במיוחד. כל ניסיון לחזור לטלוויזיה בתפקיד קבוע, כשל עד כה, אבל אולי בית הקלפים תסמן את חזרתה למסך. הדבר היחיד שידוע כרגע על העונה הרביעית הוא שזוג חדש מצטרף לתחרות מול פרנק וקלייר (קווין ספייסי ורובין רייט), אז אולי היא חלק מהזוג הזה. נדע בקרוב.