אם יש משהו שיהודה לוי לא רוצה, זה שתקראו לו דוגמן. ״לפני הכל אני שחקן״, הוא מבהיר במהלך ראיון איתו שנערך על סט הצילומים של הקמפיין שלו כפרזנטור החדש של מותג האופנה רנואר. ״אני לא דוגמן. אני פרזנטור. עשר שנים לא עשיתי משהו שקשור בדוגמנות״.



זה כמעט נראה כאילו הוא מרגיש צורך להתנצל, אבל האמת היא שהוא לא צריך. לפני עשר שנים הוא היה הפרזנטור של פוקס, יחד עם יעל בר זוהר, אהבת נעוריו, ומאז באמת לא עסק בכך. עכשיו הוא חוזר לזה.



בסטודיו בו הוא מצטלם לקמפיין, הוא משדר נגישות, חום, לבביות ואמינות ומודה כי מבחינתו, ״להיות פרזנטור זאת פרנסה״.



הוא מדגמן לרנואר לצד הפרזנטורית ניבר מדר, שנפרדה לאחרונה מבן זוגה מייקל לואיס.



התגעגעת לדוגמנות?
״השתנו הרבה דברים מאז הפעם האחרונה שדגמנתי. היום אני במקום אחר. פחות לחוץ, שומע פחות רעשים ברקע, הרבה יותר איזי גואינג, פחות חסר ביטחון על איך שאני נראה. גם הבגדים השתנו. זאת קולקציה שאני איהנה ללבוש״.



איך יש לאחד הבחורים החתיכים ביותר במדינה חוסר ביטחון בנוגע למראה שלו?
״לא יודע, אבל זה קורה. לפעמים יש לנו תפיסה עצמית ששייכת לנו, בלי קשר למציאות בשטח״.



אחרי הפרידה המתוקשרת מאוד מנינט לפני כשנתיים הוא נהנה מתקופת רווקות, ומרומן קצרצר אך מתוקשר עם לי לוי. ואז, לפני מספר חודשים, הוא הכיר את שלומית מלכה, דוגמנית בת 21 שכמעט ולא הייתה מוכרת בארץ, כי היא עבדה בעיקר בחו״ל. ״היא פשוט יפה ברמות על, אני מתעורר עם הדבר הזה בבוקר, אז אני נורא בר מזל", הוא מספר ורואים שהוא מאוהב.




יהודה לוי ושלומית מלכה. צילום: רפי דלויה


אתה פרזנטור של רנואר, בזמן שבת זוגך, שלומית מלכה, היא הפרזנטורית של פוקס המתחרה.
״תשמע״, הוא צוחק, "זה לא שאני הבעלים של הרשת הזאת והיא הבעלים של הרשת המתחרה ואנחנו בתחרות. שנינו עובדים בתחום הזה, ולשנינו היה מזל להיבחר להיות פרזנטורים של חברות ישראליות גדולות, וזה מאוד משמח״.



מדברים על זה בבית? אתה מוצא את עצמך לפעמים מנטור שלה?
״אני לא מנטור שלה, אני החבר שלה, אבל ברור שמדברים. לפעמים אני נותן לה עצות ולפעמים היא נותנת לי עצות״.



אחרי זוגיות כל כך מסוקרת עם נינט, נראה ששוב מסקרים כל מהלך שלך ושל שלומית, והתקשורת לא עוזבת אתכם. אולי אתה כבר התרגלת, אבל בטח לשלומית זה לא קל.


״מתרגלים לזה. זה כבר חלק מהחיים שלי. בן אדם בוחר בחיים מסוימים, וצריך להיות מוכן להשלכות. פעם הייתי מתעצבן שכתבו עלי דברים לא נכונים, שהמציאו שקרים. אבל עם השנים הבנתי שזה להילחם ברוח. ואין טעם להילחם ברוח. לגבי שלומית, היא כבר עשתה דברים גדולים עוד לפני שהכרנו. היא יודעת את המקום שלה ויודעת להתראיין״.



אחרי תקופת רווקות כמו שהייתה לך, מתרגלים קצת ללבד, לא?
״אני מאוד מבין מה שאתה אומר, מבין איך אפשר להתמכר ללבד, רק שאני טיפוס זוגי במהותי. לא התרגלתי אף פעם ללבד, כי תמיד היו לי מערכות יחסים ארוכות. עם אפרת (בוימוולד -ר״פ) הייתי שבע שנים, ואז קשר ארוך עם נינט״.



אתה עושה פשרות כשאתה בקשר?
״תמיד היה לי קשה עם הלחתוך. לקח לי מלא זמן לעשות את זה, ומצאתי את עצמי מתפשר במהלך הקשר, רק כדי לא לעשות את הצעד ולסיים אותו. אז תדע גם לחתוך!״.



מדברים על עונה שנייה של "איש חשוב מאוד".
״יש תוכניות לצלם עוד עונה. פרויקט כזה זה משהו שמורכב מהרבה אנשים, והרבה גורמים שונים, ואני מקווה שהפרמטרים שמרכיבים את הדבר הזה יסתדרו״.



העונה הראשונה יצרה באזז כבד.
״מדהים. מבחינה אישית זה היה משחרר, טיפול פסיכולוגי על רטוב. הרגתי כמה ברווזים בבת אחת״.



עד כמה הסדרה ריאליסטית לדעתך? הרי בסופו של דבר, יהודה לוי האמיתי לא התאהב במלצרית, אלא בדוגמנית בינלאומית.
הוא לא מת על השאלה הזאת. ״ככה יצא״, הוא אומר אחרי כמה שניות, ״לא תכננתי את זה. מה שקרה עם שלומית פשוט קרה״.



אתה גם שותף במכון כושר. זה בא מתוך חושים עסקיים, או שאתה פשוט לא רוצה לשים את כל הביצים בסל אחד?
״גם וגם. יש לי אוריינטציה עסקית חזקה. אני רוצה להתפתח יותר בעולם העסקים ולשלב בין שני העולמות. המשחק, מבחינתי, זה הספרות של חיי, וכיף גדול״.