אמרנו זאת בעבר ונאמר זאת שוב: מאגרי המקוריות של הטלוויזיה האמריקאית כנראה הולכים ואוזלים, אחרת פשוט אין דרך להסביר את הדחף הזה שלהם להחזיר לחיים סדרות שכבר נפחו את נשמתן. יש גם סדרות טלוויזיה שמוטב לא לגעת בהן, ו״נשואים פלוס״ היא לגמרי אחת מהן.



מדובר באחד הסיטקומים המצליחים בתולדות הטלוויזיה, והיינו מעדיפים לראות אותו נשאר כזיכרון מתוק, ולא לצפות במישהו מתעלל בגופותיהם של בני משפחת בנדי. אבל במילא לאף אחד לא אכפת מה אנחנו חושבים, וכך מסתמן ספין-אוף ל״נשואים פלוס״ שככל הנראה יצא לפועל כבר בחודשים הקרובים.



דיוויד פאוסטינו, שגילם את באד בנדי בסדרה המקורית, אמר לחדשות ערוץ !E בפרמיירת הסרט החדש של כריסטינה אפלגייט (שגילמה את אחותו האהבלה, קלי), Vacation, שהתסריט לפיילוט כבר נמצא בידיים של ענקית ההפקות סוני. ״זה אצלם, והם מאוד נרגשים בקשר לזה״, הוא אמר. ״הם כרגע עובדים כדי לפתור כמה עניינים משפטיים, ואנחנו מקווים שהכל יסתדר״.



״נשואים פלוס״, למקרה ששכחתם, שודרה בין השנים 1997-1987 ועסקה בקורותיהם של בני משפחת בנדי, אוסף של אנשים מוזרים וסוטים שניפצו את כל מה שקשור לערכי המשפחה האמריקאית. אל בנדי (אד אוניל) הוא מוכר נעליים מתוסכל ואפרורי ששונא את אשתו והילדים, אבל גם אוהב אותם בדרכו. קייטי סגל גילמה את פגי בנדי, עקרת הבית הגרועה בתולדות האנושות וחובבת הבונבונים, ואי אפשר לשכוח גם את השכנה מרסי (אמנדה בירס) ושני הבעלים שלה, סטיב וג׳פרסון.



עדיין לא ברור במה עוסק הספין-אוף ובאילו דמויות הוא מתמקד, אבל לפחות במקרה של ״נשואים פלוס״ מסתמן שגם השחקנים המקוריים ישתתפו בו ואם זה יהפוך לאיחוד, אז זה דווקא יכול להיות אחד המאורעות הטלוויזיוניים המרגשים של המאה. לדברי פאוסטינו, כל חברי הקאסט בעניין של הספין-אוף. ״כולם ישמחו להגיע להופעות קצרות״, הוא אמר. ״נתחיל בצילום פיילוט לספין-אוף, זה כל מה שאני יכול לומר עכשיו. יהיו מעורבים בזה אנשים נוספים״.



אפלגייט אישרה שפאוסטינו לא סתם סובל מהזיות: ״כולנו אמרנו שנהיה שם בשבילו בדבר הזה״, היא אמרה. ״לקלי בנדי בטח כבר יש עשרה ילדים. אני די בטוחה בזה״.  



נוסחת קסם


רשת NBC ממשיכים לטפח את  מסורת הספיישל המוזיקלי של חג המולד, שהם משדרים שם בשנים האחרונות. מדובר במשדר חד־פעמי שמועבר בשידור חי בארצות הברית בבוקר חג המולד, וכולל בדרך כלל מחזמר מוכר שכבר עלה על הבמות עשרות פעמים, ובחלק מהמקרים זכה גם לגרסאות קולנועיות שונות.



ב-2013 הם שידרו גרסה טלוויזיונית של ״צלילי המוזיקה״ בכיכובה של קרי אנדרווד (וזכה לרייטינג של יותר מ-18 מיליון צופים) ובשנה שעברה זה היה ״פיטר פן״ (תשעה מיליון צופים), שאותו גילמה אליסון וויליאמס (כוכבת ״גירלז״).



השנה מסתמן שם קאסט מבטיח אפילו יותר: המחזמר הנבחר הוא ״The Wiz״, טייק-אוף של ״הקוסם מארץ עוץ״ המיתולוגי (שהיה גם סרט ב-1978, בכיכובם של דיאנה רוס ומייקל ג׳קסון). יככבו בו קווין לטיפה ומרי ג׳יי בלייג'. לטיפה תגלם את ה-Titular Wiz שאוחזת במפתחות לעיר האזמרגדים, ומרי ג׳יי תשחק את המכשפה הרעה מהמערב. הספיישל ישודר ביום חג המולד בסוף השנה. 




קווין לאטיפה. צילום: Getty images


כתום זה השחור החדש


אם אתם מעל לגיל 18, יש סיכוי סביר שאתם לא ממש מכירים את אד שירן, אבל בטח כבר נתקלתם בלהיטים שלו ברדיו, גם בלי ממש לדעת מי שר אותם. אז כדאי שתדעו שמדובר באחד מאלילי המוזיקה התורניים של ימינו, ג׳ינג׳י בריטי צעיר שנוהג לעלות לבמה בג׳ינס וחולצת פלנל, מלווה בגיטרה בלבד, ולהרטיט את הקהל.



עכשיו הוא גם מגיע לטלוויזיה: שירן לוהק לתפקיד קטן בדרמת ימי הביניים החדשה של רשת הכבלים האמריקאית The Bastard Executioner ,fx. הסדרה עוסקת בענייני ימי הביניים - אביר במשמר המלך אדוארד שיוצא למסע נקמה במי שבגד בו. מככבים בה לי ג׳ונס, סטיבן מויאר, קייטי סגל (כן, פגי בנדי מהאייטם הקודם) ואחרים.




אד שיראן. צילום: Getty images



שירן יגלם כומר צעיר ומצליח. את הסדרה יצר קורט סאטר, שיצר בעבר גם את הדרמה המצליחה ״ילדי האנרכיה״, ושירן, מתברר, הוא מעריץ נלהב. זו לא ההופעה הטלוויזיונית הראשונה שלו, אבל הוא כבר הספיק לגלם את עצמו בפרק של הסדרה Undatable של רשת NBC.