סימבה, הדור הבא. 


ילדי העולם (והאמת שגם המבוגרים שבינינו), יכולים להתחיל להתרגש. חברת "דיסני" הודיעה היום כי הסרט "מלך האריות" חוזר למסך ויקבל גרסה חדשה בסדרת טלוויזיה שתעסוק בבן של סימבה, וככה מקווים בדיסני, ייחשף דור חדש לסרט הקלאסי והאהוב משנת 1994.

דיסני תשיק את "אריות המשמר: שובה של השאגה", סדרה שתתמקד בבנו של סימבה, גיבור הסרט המקורי. הסדרה תוקרן בחודש נובמבר בערוץ דיסני וברחבי העולם הסרט יופץ בערוצי ג'וניור דיסני בתחילת שנת 2016.

הסדרה תעקוב אחר קיון, הגור השני של סימבה, כפי שהוא ובעלי חיים נוספים שאיתו, מכונים "אריות המשמר" כי תפקידם הוא לשמור על השלום באזור.

"הסדרה נמצאת בהכנה כבר ארבע שנים", אמרה ננסי קנטר, סגן נשיאה בכירה של תוכניות דיסני ג'וניור ברחבי העולם.

"אנחנו מנסים לוודא שנוכל להגיע קרוב ככל הניתן לתחושה שאנחנו רוצים שהצופים יקבלו מהסרט החדש. אני חושבת שאנשים יופתעו כמה יפה הסרט יהיה" היא אמרה. "חלק מהאמנים שעבדו על הסרט החדש עבדו גם על הסרט המקורי".

לא נהרוס לכם מה הולך להיות בסרט החדש אבל נספר בקצרה שקיון, בנו של סימבה, ישבור את המסורת של "אריות המשמר" ויצרף למשמר לא רק אריות, הנחשבים לאמיצים ולחזקים ביותר בין החיות, אלא בעלי חיים נוספים שהוא חושב כי הם גיבורים ומתאימים לתפקיד. הסרט עוד עוקב אחרי צוות המשמר שלומד כיצד להשתמש ביכולות הייחודיות של כל אחד מהחברים, כדי לפתור בעיות, תוך הצגה לצופים הצעירים סוגים חדשים של בעלי חיים.

בדיסני בונים כמובן על זה שהסרט יעניין לא רק את הילדים, אלא גם את הוריהם שראו את הסרט בצעירותם וזוכרים לו חסד ולכן מקווים שהוא ייזכה להצלחה כמו המקור.

לחובבי הנוסטלגיה צירפנו את השיר "Circle Of Life" מהפסקול המקורי. תיהנו