לאחר שבשבוע שעבר זעמו צופי "מאסטר שף" על הדחתו של איב ענן והשארתה של למא, מתעוררת לה לאט לאט סערת טראש חדשה. 



במוקד "הסערה" עומדים שלושה מתחרים - ההרכב AFTER THE SUN, שכולל את אוהד חן ועוז כץ, זוג שותפים אשר כבש את לב הקהל, לבין דודו איבגי, אשר זכה מתחילת הדרך להערכת השופטים, ועל פי טענות הגולשים, גם של ההפקה.



אמש התקיים שלב ההופעות החיות, שבסיומו החליטו השופטים כי הצמד יילך הביתה וינשור בתחרות, בעוד שדודו כהן ימשיך לשלב הבא. מיד לאחר מכן הוצף דף הפייסבוק בטענות קשות על ההחלטה, שלדעת רבים, היתה תמוהה.



"עשיתם את הטעות של העונה", "התוכנית הזאת מכורה", "ההפקה עשתה גימיק והחזירה את דודו", הן רק חלק ממבול התגובות, שניתן לראות בדף הפייסבוק של אקס פקטור. 

שירי מימון, שהיתה הקול המכריע, אמרה במהלך השידור: "אני מרגישה שדודו יש רק אחד" וטענה כי היא מיצתה את החוייה של הצמד בתוכנית. 

תגובות הגולשים לא איחרו לבוא ואחת מהן אף כתבה: "אני רוצה לפנות לאקס פקטור ולהגיד שבפעם הבאה שאתם מרימים על מתמודד קומבינה, כדאי שתשקיעו פחות בסיפור רקע ויותר בקול והכריזמה של הבן אדם כי אם העניין לא היה קומבינה אפטר דה סאן היו מעיפים את דודו איבגי לקיבינימט".

אחת אחרת טענה: "למי שמבין במוסיקה, After the sun הם כשרונות ברמה כל כך גבוהה שכנראה הם לא ראויים להגיע לתוכנית כמו זאת. עם כל הכבוד לדודו שהוא זמר מדהים ואישיות מצחיקה, ההופעות החיות שלו היו די משעממות ובנאליות, after the sun עשו מהפך עם עצמם ופרצו במוסיקה מדהימה. פספוס לתוכנית צמד מעולה שכזה".