אם חשבתם שהגמר הגדול של מאסטר שף יעבור על מי מנוחות, אז כנראה שלא הייתם עדים לסערה שגרמה התוכנית הזאת במהלך השבועות האחרונים.



לאחר שהגולשים הביעו תרעומת על הדרך של למא  אל הגמר, הגיע הפעם תורם של השופטים לספוג עוד מנת ביקורת, שככל הנראה לא ממש היו לטעמם. 



הפעם זעמו הגולשים על הזכייה של מסימיליאנו, במקום רחל בן אלול, שכבשה את לבבות הצופים באופן מוחלט, הן בעקבות יכולות הבישול שלה והן בעקבות הסיפור האישי קורע הלב. במהלך הגמר היה נדמה כי רחל עשויה לזכות בו, אבל בסופו של דבר, העולה החדש מאיטליה היה זה שקטף את התואר, בדרך לפתוח מסעדה משלו.



גאוני בישול וחליפה באווירת החציל: מאסטר שף סגרה עונה


הגולשים היפנו אצבע מאשימה בעיקר לעברו של יונתן רושפלד, אשר לטענתם ניסה לפצות אותו לאחר "שהרס" לו מתכון במהלך ההכנות. מסימילאנו טחן בצל, על פי מתכון שהוא מכיר מהבית, רושפלד טעם ואמר לו להוסיף כמה קליפות בצל, שהרסו את המנה, מה שלא הפריע לרושפלד לתת לו את הציון 100. בסופו של דבר, המהלך הזה היה מהמכריעים, ועל כך הגולשים לא ממש סלחו.

אחד הגולשים טען כי "זהו הגמר הכי מביש בעולם. רושפלד הרס למסי את המנה והגזים בפיצוי שלו בנקודות וגרם לגמר מגעיל ולא הוגן. לא יודע מי היה לוקח אבל מה שבטוח התוכנית הזו ירדה מבחינתי לשפל המדרגה".
 
גולש אחר כתב: "לא הגיוני בנאדם שמכין פסטות כל העונה הוא המאסטר שף. רק בגלל שהרסו לו תפסטה פיצו אותו על זה. איזה אכזבה. הכל מכור. רושפלד היקר, אתה פרסמת פוסט לפני שבוע שהמשחק מכור. אתה השחקן הראשי שם! קלקלת למסימלאנו את המרק אז הרגשת צורך לפצות. להגיד שהעצם היתה אפורה בזמן שיתר השופטים אומרים שהדג מושלם?" 
 
גולשת אחרת בא בטענות כשכתב: "אתה צבוע ובטח שלא מגיע לרחל 70. תתבייש. אני מזכירה לך שרק לפני שבוע פרסמת שאתה סוגר את המסעדה שלך בגלל ביקורת לא נכונה, אל תעשה לחבריך מה ששנוא עליך".



יתר הגולשים אף הגנו על רחל בן אלול וכתבו: "רושפלד צריך להתבייש לתת לרחלי על המנה 70. זאת פשוט בושה", כתב אחד הגולשים, כשאחד אחר הוסיף: "היה מגיע לרחל, וחבל". כמובן שגם אל התקשורת בסופו של דבר הופנתה אצבע מאשימה כשנכתב כי: "רחל אשמה שלא ניצחה, היא הגזימה, היא גם יהודיה וגם סטרייטית ואפילו לא שמאלנית, אין סיכוי לאחת כזאת לנצח בתקשורת הישראלית".
 
לסיכום נכתב באחת התגובות: "רחל, יש לך לב ענק ידיים זהב וכשרון שאין דברים כאלה. אעמוד בתור שעות כדי לאכול את האוכל שלך". מה דעתכם?