"ובמקום השלישי בגמר של אקס פקטור זכתה אנה טימופיייייי!"

בר רפאלי: "מה קורה שופטים? מה אתם חושבים על אנה?"
שופטים: "היא מדהימה!"

ובמקום השני גבירותיי ורבותי זכה יוסי שטריתתתתתת
בר רפאלי: "מה אתם חושבים על הזכייה של שטרית?"
שופטים: "הוא מדהים!"
והזוכה שלנו במקום הראשון היא דניאל יפהההההה
בר רפאלי: מה את חושבת על הזכייה שלך דניאל?
דניאל: "מדהים. כולם מדהימים. ההפקה, המשפחות, הקהל, השופטים, החבר שלי (שהיה חייב להידחף ביחד איתי לפריים ולהפריע לי לשיר)"
בר רפאלי: ומה אתה חושב משה פרץ על הזכייה של פורטיס כמנטור? 
משה פרץ: "הוא מדהים! מגיע לו!" (העיקר שעברי, הסנוב הזה לא זכה ולא הקשקשנית הקטנה).
בר רפאלי: "והשלאגר של פורטיס ששר עם דניאל?"
משה פרץ: "פשוט מדהים! לא?"
הפיינליסטים הגיעו עייפים וחסרי נשימה
אמש בגמר אקס פקטור נפתח רשמית "מועדון ההערצה ההדדית". כולם מדהימים ומעריצים, ואף מילת ביקורת מצד השופטים על השירים שבוצעו ע"י פיינליסטים שהגיעו לגמר עייפים וחסרי נשימה. כל שלישיית השופטים מיותרת. חסר יונתן רושפלד או תואם אביב גפן שלא יפחד להגיד שהנמבר היה גרוע. וכבר נמאס מהטייפקאסט הסימפטי נוסח משה פרץ, שלומי שבת וחיים כהן. 
מהשופטים קיבלנו תגובות כמו: מה אתה חושב? יש לך את האקס פקטור"?. מה ציפו השופטים, לקבל תשובה שלילית? או בסגנון מתנצל ברגע הדחה: "אתה מדהים ואתה צריך להיות גאה בעצמך" (אבל יאללה, תתקדם הביתה). או: "יש לך ממש את הלוק המתאים. (אז מה אם אתה קצת מזייף?)".
די לריאליטי המוזיקלי

השופט המקצועי היחיד היה עברי לידר. כל השאר מיותרים, ובמקום לעסוק בניתוח השירים העדיפו להתעסק בשידוכים. שירי מימון שרצתה לשדך בין מירון לבין מלכת היופי לשעבר, ובין פורטיס וליבי. שלא לדבר על הצמד עטרה ועידו שהשופטים החליטו שהם זוג נאהבים למרות שלעטרה מחכה בחור בחוץ. ואז הגיע סשן מייגע של בדיחות על עברי לידר.
ובכלל, כמה ריאלטי מוזיקלי צריך בטלוויזיה אחת קטנה? "הכוכב הבא" בכיכובו של המנחה המאוס אסי עזר,  ו"דה ווייס" ו"אקס פקטור" ו"בית ספר למוזיקה" וכוכב חדש וכוכב נודד וכוכב נוצץ וכוכב מפליץ. מרוב כוכבים לא רואים את הירח, ומרוב זמרים הם כולם מתחילים להישמע אותו דבר. 
נכון שהיה פינאלה נוצץ וזמרים מצוינים, אבל חלאס, מספיק, הבנו את הקטע, די עם הקונפטי שכבר לא מרגש ונתקע על הפריזורה המפוארת של הפיינליסטים, ודי להכתיר יוצאי ריאלטי ברגע מכונן של הגמר שייכנסו בעוד חודש מהיום למרה השחורה . תנו ריאליטי מוזיקלי אחד וטוב בלבד ועשינו עסק. 
הגמר היה בעצם "יום בחייה של בר רפאלי"

למעשה, זוכת העונה, שגנבה אמש את ההצגה ואת כל העונה, הייתה בר רפאלי שאני לא מבינה איך היא מעזה להיות כל כך יפה, ולא רק בגלל הציפייה לראות איזה אאוטפיט עוצר נשימה של מעצב על היא תלבש בפרק הבא, אלא בגלל שבעצם הגמר כולו היה בסימן של "יום בחייה של בר רפאלי". 
רפאלי עושה מניקור, רפאלי עם שיערה המתנופף משייטת על יאכטה, בר רפאלי מיוזעת בחדר כושר, רפאלי באולפן הקלטות, והקליימקס של הגמר: כולם חוגגים ושרים לכבוד חתונתה הקרבה של הברבורה הנרגשת. בינתיים דניאל יפה נבלעה אי שם בתוך עשן הזרקורים והתפאורה המסנוורת ונעלמה התודעה. בעצם אני מתחילה לחשוד שערב הגמר נתפר למען הטופ מודל, אם לא העונה כולה. 
והאם עוד מישהו שם לב שמשום מה, נעלם לו לפתע החזה המפואר של רפאלי בשמלה המנצנצת של ורסצ'ה? אותו החזה בו התהדרה בכל המגזינים הנחשקים בעולם? את זה אני לוקחת איתי מהעונה, סקופ ששווה בדיקה.
ולאור הצלחתה של להקת הקטנטנות ה"קלוז אפ", החלטתי לשלוח את בני בן ה-5 בשנה הבאה לאקס פקטור. הוא שר לא רע, הוא מצחיק, והוא שם ג'ל בשיער ויש לו את הלוק. כך או כך, כמו שהעונה התחילה בלי שהבחנו, ככה היא נגמרה, מבלי להשאיר שום חותם, אז תודה רבה שפינת לנו זמן מסך.