1. BEST TIME EVER WITH NEIL PATRICK HARRIS

לא ברור אם התוכנית הזאת תגיע גם אלינו. לרוב תוכניות וראייטי נשארות מחוץ לגבולות ישראל (אבל היי, תודה לאל על המצאת האינטרנט); ובכל זאת, בהסתמך על הדיבור הרב סביבה, אולי כדאי להציץ בה במסך המחשב. מדובר בשעשועון של רשת NBC בהנחיית נער הזהב של הטלוויזיה האמריקאית, ניל פטריק האריס, שיספק חשיפה מקיפה לכלל הכישורים שלו – הנחיה, שירה, ריקוד ומשחק. בכל פרק יגיעו להתארח מפורסמים (למשל ריס וויתרספון), והם ישתתפו במערכונים, במשחקים, בתעלולים ובמתיחות עם מצלמה נסתרת. בקיצור, תמהיל דחוס של כל מה שהופך שעשועונים אמריקאיים לשעשועונים אמריקאיים.



2. Moonbeam City

לעתים נדירות בלבד תזכו לראות סדרת אנימציה מככבת בפריים טיים האמריקאי, אלא אם כן מדובר ב”איש משפחה” או “משפחת סימפסון”. הסדרה הזאת עומדת להיות הצלחה מסחררת או כישלון מוחץ. מדובר בפרודיה על סדרות השוטרים של שנות ה־80, סטייל “מיאמי וייס”, עם רוב לאו על תקן המדבב הראשי, כולל צבעי הניאון הזרחניים וצלילי האורגן האופייניים. לאו יגלם שוטר אידיוט שמנסה לפענח פשעים ברחבי העיר. רשימת המדבבים כוללת גם את אליזבת בנקס, וויל פורטה וקייט מארה, ובהתחשב ברשת קומדי סנטרל שמממנת את כל הטוב הזה, אפשר רק לקוות שזה יהיה טוב כמו שזה נשמע.




Moonbeam city. צילום: צילום מסך


3. SCREAM QUEENS

אם עוד לא התייאשתם מהתוצרים של ריאן מרפי, האיש שהביא לחיינו סדרות כמו “גלי” ו”אימה אמריקאית”, נראה שתהיו מוכרחים לצפות בסדרה החדשה שלו, Scream Queens (“מלכות הצעקה”). העלילה לפחות נשמעת כמו פוטנציאל לטראש ממכר: אמה רוברטס מככבת כחברת מועדון אחווה שחברותיו מתחילות להירצח באופן מסתורי, 20 שנה לאחר שטרגדיה מסתורית עוד יותר התרחשה במועדון האחווה שלהן (קפא־קפא־שקר־כלשהו). הסדרה היא אנתולוגיית אימה־קומית, ויהיה אפשר למצוא בה המון פרצופים מוכרים, כמו כוכבת “גלי” ליאה מישל, ואפילו את ג’יימי לי קרטיס, שמגלמת את דיקן האוניברסיטה הבדיונית של הסדרה.




SCREEM QUEENS. צילום: יח"צ


4. GRANDFATHERED

ג’ון סטיימוס, כוכב “צער גידול בנות”, היו ניסיונות חוזרים ונשנים לפלס את דרכו חזרה למסך הקטן. זה לא ממש הצליח, לפחות עד עכשיו. העלילה של הסדרה החדשה שלו – או שאולי יש לקרוא לה בשמה המתבקש, גם אם זה כבר לא מגניב להשתמש בטייטל הזה, סיטקום - נשמעת כמו משהו שנעשה כבר עשרות פעמים בעבר, אבל למרות זאת המבקרים מתעקשים שמדובר בהברקה. סטיימוס מגלם גרוש הולל שמגלה ביום בהיר אחד שהוא לא רק אבא, אלא גם סבא לנכדה, שנולדה לאחר סטוץ שניהל בנו. נשמע לעוס? בהחלט. מה שכן, אפשר להתנחם בכך שיוצר הסדרה, דניאל צ’אן, כתב בעבר לסדרות כמו “המשרד” ו”משפחת סימפסון”, ואפילו זכה בפרס של גילדת הכותבים. הסדרה תשודר ברשת FOX.




Grandfathered. צילום: יח"צ



5. Red Oaks

חייבים לעשות כבוד גם לספקיות התוכן האינטרנטיות. אז בזמן שנטפליקס נחשבת ככזאת הכובשת לאטה את טבלאות הרייטינג (מה שלא באמת ודאי, כי הם לא מסגירים את נתוני הצפייה שלהם, אבל נוותר להם הפעם), גם המתחרה אמזון עושה עבודה יפה בהפקת סדרות חדשות ומבטיחות. Red Oaks היא סדרה באווירת האייטיז (טרנד בולט על המסך השנה), ובה קרייג רוברטס מגלם סטודנט מבולבל שמלמד טניס בקאנטרי קלאב יוקרתי ופוגש שם כל מיני טיפוסים. השמות מאחורי הסדרה הזאת מגבירים את החשק לצפות בה: זוכה האוסקר סטיבן סודרברג הוא אחד המפיקים הראשיים, לצד דיוויד גורדון גרין, האיש שהביא לנו את “פיינאפל אקספרס”, והכי מרגש הוא פול רייזר בתפקיד קטן, וגם ג’ניפר גריי, כוכבת “ריקוד מושחת”. בקיצור, שנות ה־80 בכל הכוח. תשעת פרקי הסדרה צפויים לעלות לרשת ב־9 באוקטובר.




RED OAKES. צילום: יח"צ