אפשר למצוא הרבה מאוד אוצרות אונליין, במיוחד במחלקת סדרות הרשת. ועכשיו נמצא אחד שווה במיוחד: השבוע הושקה באתר Funny or Die סדרת רשת חדשה: WomanCare Global, שמציעה לנשים ללמוד קצת יותר על גופן, עם דגש עם הוואגינות שלהן.


כל זה בחסות השחקניות ג'סיקה ביל, ויטני קאמינגס (כוכבת "ויטני", שיצרה גם את הסדרה "מרוששות") וג'וי בריאנט. הסדרה מציגה את השלוש כשהן דנות באופן משעשע וחשוף למדי בנושאים כמו סקס, אמצעי מניעה והיחסים שלהן עם איברי המין שלהן. "ואגינות הן חזקות והגיע הזמן שנתחיל לדבר עליהן", הצהירה ביל על הסיבה שבגללה בחרה לעשות את הסדרה הזו, בת שלושת הפרקים.

באחד הקליפים מהסדרה אפשר לראות את הליידיז דנות בנטייתם של גברים לרכוש קונדומים שגדולים עליהם, ובאחר הן משוחחות על כמה קשה לזכור לקחת את הגלולה למניעת הריון בזמן, ומנסות להבין למה הגלולות מגיעות בקופסה שנראית כמו מראה קומפקטית. "אם פשוט הייתי בולעת כל הזמן, לא הייתי צריכה לקחת גלולה מלכתחילה", אומרת ביל שהיא, למקרה שלא ידעתם, גם אשתו ואם בנו של ג'סטין טימברלייק.


ביל היא זו שיצרה את הסדרה הזו בשיתוף ארגון הצדקה WomanCare Global שמוקדש לבריאות האישה (ועל שמו גם נקראת הסדרה). את ההשראה לסדרה שאבה מחוסר הידע שלה בעניין זה שנבע, לדבריה, מחוסר החינוך שקיבלה בכל מה שקשור לגופה. "רק לא מזמן הבנתי כמה מעט אני יודעת לגבי הדרך שבה הגוף שלי עובד", אמרה ביל. "כשהתחלתי לדבר עם נשים אחרות, הבנתי שאני לא היחידה". 

טלוויזיה על הספקטרום 
בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר דמויות מהספקטרום האוטיסטי על המסך, אם זה שלדון קופר ב"המפץ הגדול" או הבלשית סאגה בסדרת המתח "הגשר". השבוע הגיע גם תורם של הילדים, עם הצטרפותה של ג'וליה, הדמות האוטיסטית הראשונה ב"רחוב סומסום" האמריקאית.

ג'וליה היא ילדה ג'ינג'ית עם עיניים ירוקות, שהופיעה לראשונה בספר אינטרנטי בשם "אנחנו מדהימים 1, 2, 3!". בתכנית מציג אלמו את ג'וליה לאבי, והשלושה שרים שיר ומשחקים בפארק. אלמו ואבי הפיה לומדים לגבי ההתנהגות המיוחדת של ג'וליה. "יש לה כמה התנהגויות, כמו למשל לא להסתכל ישירות בעיניים, היא קצת יותר רגישה לרעשים ואורות, אבל כשהיא נפגשת עם אבי ואלמו, היא משתפת אותם באתגרים האלה וגם מראה להם מה יש לה איתם במשותף", הסבירה ד"ר ג'נט בתנקורט, מצוות ההשפעה החברתית בחברת האם של "רחוב סומסום" לחדשות ABC. 

הדמות האוטיסטית הראשונה ב"רחוב סומסום". ג'וליה. צילום מסך

את הסיפור כתבה לסלי צימרמן, שבנה אובחן כאוטיסט לפני 20 שנה. "לא ידעתי כלום על אוטיזם", היא מספרת. "היה נדמה שאלה סביבי, גם אנשי מקצוע ורופאים, לא ידעו הרבה בעצמם".

ג'וליה היא חלק מקמפיין מודעות לאוטיזם שהשיקו ב"רחוב סומסום" כדי לעזור לילדים להבין את הנושא, וללמוד איך לשחק ולתקשר עם ילדים על הספקטרום. ויש אפילו האשטג מיוחד ברשתות החברתיות - #SeeAmazing - כדי לעודד משפחות אמריקאיות ללמוד על הנושא. 

מלכת האמבטיה 
התוכנית "ליפ סינק באטל", שיצר ג'ימי פאלון יחד עם סטיבן מרצ'נט בהסתמך על המשחק הפופולרי בטונייט שואו, קפצה מדרגה השבוע.

אחרי שכוכבים מוכרים יותר ופחות – בהם אן התוואי, ג'סטין ביבר, טראנס הווארד, ג'ון לדג'נר, אמילי בלאנט ואחרים - הגיעו לשם כדי להזיז את השפתיים לצלילי שירים מוכרים, מגיעה לתוכנית כעת המלכה האמיתית: ביונסה. הזמרת תגיח להופעת אורח קצרה במהלך הופעה של כוכב אחר – צ'אנינג טאטום.
טאטום עומד להתחרות בתוכנית באשתו, ג'נה, ולפי הדיווחים ביונסה תגיח כדי להופיע איתו באחד השירים שלו, שעדיין לא ידוע מה הוא יהיה. מה שבטוח, יהיה משעשע לראות את ביונסה עושה ליפ סינק, ולא שרה באמת.

מחכה לביונסה. פאלון ב"ליפ סינק באטל". צילום: יח"צ

התוכנית "ליפ סינק באטל" משודרת בארה"ב ברשת Spike TV, ואצלנו ב־yes. מאז שעלתה לאוויר, בחודש אפריל האחרון, היא זוכה להצלחה מרשימה וכבר נמסר על עונה שנייה שתעלה ב־2016. עדיין לא ידוע מתי ישודר הפרק עם ביונסה וטאטום, אבל אנחנו בהחלט מתכוונים לברר.