עונת הטקסים יצאה להפוגה קצרה, אבל ההמשך שלה כבר אורב לנו מעבר לפינה. השבוע פרסם מגזין “פיפל” את רשימת המועמדים שלו לטקס “פרסי בחירת הקהל” (People’s Choice Awards), אחד הטקסים החשובים בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, בעיקר משום שאת הזוכים בוחר הקהל בבית וכאן אין טייטלים רשמיים מפוארים כמו “הסדרה הטובה ביותר”, אלא פשוט “האהובה ביותר”. הטקס עצמו ייערך רק בינואר 2016, אבל מאחר שבמקרה הזה הציבור הוא זה שמצביע ומשפיע, ההצבעה המקוונת נפתחה כבר עכשיו (גם אנחנו יכולים להצביע, חפשו את אתר הטקס). 



רשימת המועמדים בגזרת הטלוויזיה כוללת הרבה שועלות מסך ותיקות כמו “האנטומיה של גריי” ו”המפץ הגדול” ומפלצות רייטינג כמו “משחקי הכס”, “המתים המהלכים” ו”דה ווייס” המתחרות על תואר הסדרה האהובה ביותר, לצד כמה מתמודדות חדשות. “האנטומיה” מועמדת גם בקטגוריית הדרמה האהובה ביותר, לצד הסדרות האחרות מבית היוצר של שונדה ריימס – “סקנדל” ו”המדריך לרוצח” – ומולן באותה קטגוריה נמצאות גם “אימפריה”, “גותהאם” ואחרות. על תקן הקומדיה האהובה מתחרות “מרוששות”, “מייק ומולי”, “משפחה מודרנית” ו”הנערה החדשה”. 
 
בקטגוריית השחקנים נמצאים כוכבי “האנטומיה”, ג’סי ויליאמס וג’סטין צ’יימברס שמועמדים על תואר שחקני הטלוויזיה האהובים, והקולגות שלהם, אלן פומפאו ושרה רמירז, מתחרות על תואר השחקניות. באופן צפוי להפליא, כוכב “המפץ הגדול” ג’ים פרסונס וגם חברו לסדרה ג’וני גאלקי מתחרים בקטגוריית שחקן הקומדיה האהוב, לצד אנדי סמברג מ”סאטרדיי נייט לייב”, ג’סי טיילר פרגסון מ”משפחה מודרנית” ומתיו פרי (שהסיטקום החדש בכיכובו דווקא לא הצליח במיוחד). קלי קוקו, כוכבת “המפץ הגדול”, מתחרה בקטגוריה הנשית מול אנה פאריס, מליסה מקרתי, סופיה ורגרה וזואי דשאנל.
 

סדרות נוספות שזכו למועמדויות רבות הן “סקנדל”, “אימפריה”, “המדריך לרוצח”, “שקרניות קטנות”, “הומלנד”, “יומני הערפד”, “המתים המהלכים” ועוד רבות. אפילו הסדרות החדשות “מלכות הצעקה” ו”סופר גירל” קיבלו מועמדות בקטגוריית הסדרה האהובה החדשה. 

לא נח לרגע

אף על פי שג’ון סטיוארט עזב את "הדיילי שואו" כדי להתמסר לטיפול בחיות נטושות שעברו התעללות (עוד סיבה שגורמת לנו לאהוב אותו במיוחד), היה ברור שהוא לא יישאר מחוסר עבודה לעוד הרבה זמן. השבוע הוא חתם על הסכם בן ארבע שנים עם רשת HBO, שבמסגרתו הוא יהיה אחראי לייצור תוכן דיגיטלי לרשת, שיוצג בעיקר באפליקציות שלה, HBO now ו־HBO Go. הפרויקט הראשון כבר נמצא בעבודה – סטיוארט יעבוד בצמוד לחברת הטכנולוגיות הגרפיות OTOY, שתפתח פלטפורמה שבה הוא יוכל לייצר בעצמו סרטונים קצרים ותוכן דיגיטלי אחר.


ישמעו את קולו, ג'ון סטיוארט. צילום: רויטרס

סטיוארט לא צפוי להופיע מול המצלמה, אבל הצופים כן ישמעו את קולו. בהצהרה לתקשורת אמר: “ללא ספק הכשירו אותי להופיע בטלוויזיה למשך 22 דקות מדי לילה. אני די בטוח שאצליח להפיק כמה דקות של תוכן מפעם לפעם”.