ג'פרי דין מורגן לא היה כל כך לוהט מאז “האנטומיה של גריי”, שבה כיכב כאהובה החולני (ואז המת) של איזי סטיבנס. נדרשו לו עוד כמה שנים כדי לבסס את מעמדו על המסך הקטן באמריקה, אבל עושה רושם ש־5102 היא לגמרי השנה שלו. אם אתם צופים ב”האישה הטובה”, אתם כבר בטח יודעים שהוא לוהק לעונה הנוכחית והשביעית במספר, על תקן חוקר פרטי (או במילים אחרות, הקלינדה החדש) בעל עבר מפוקפק וסקס אפיל שעוד עלול לסבך את אלישיה פלורק בהרבה מאוד צרות. אבל עכשיו מגיע הליהוק החדש שלו, בעוד סדרת להיט: יוצרי “המתים המהלכים” גייסו את מורגן לשורותיהם, והוא צפוי לגלם נבל־על בשם ניגאן. מעריצי הסדרה שגם מכירים את הקומיקס שלה כבר התוודעו לדמות הזאת והמתינו בקוצר רוח להכרזה על הגעתה לסדרה הטלוויזיונית. ניגאן יעשה את הופעת הבכורה שלו בחצי השני של העונה הנוכחית, השישית במספר, אי שם בתחילת 6102, וייתכן שימשיך גם לעונה השביעית.

מורגן נחשב לשחקן במעמד הביניים ההוליוודי, במובן הזה שהוא עובד ללא הפסקה ובהחלט נתפס כפרצוף מוכר, אבל עוד לא עשה את הפריצה הגדולה שלו למיינסטרים. הוא השתתף בלא מעט סרטים, ובהם “נ.ב אני אוהב אותך”, “שחר אדום” ו”באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק” המדובר, שצפוי לצאת לאקרנים ב־6102. בטלוויזיה, דמותו של דני דוקט ב”האנטומיה” בהחלט הייתה סימן דרך, והוא מזוהה איתו עד היום בקרב הצופים. בין לבין הוא הופיע גם בסדרות כמו “על טבעי” ו”מג’יק סיטי”. הליהוק ל”האישה הטובה” הצליח להחזיר אותו לתודעה בגדול, ועכשיו עם הג’וב ב”המתים המהלכים” יש סיכוי טוב שגם יישאר בתודעה. ומכיוון שהוא כזה חמוד, אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב אחריו מקרוב.


עוד לא פרץ למיינסטרים. מורגן. צילומים: רויטרס

עושה מהלכים

עברו שבע שנים מאז יוצרת “דמדומים” סטפני מאייר סיפרה לעולם משהו חדש, אבל לאחרונה היו לה חדשות טובות עבור מעריצי הטרילוגיה: מאייר וחברת ליונסגייט מפתחים בימים אלה סדרת טלוויזיה חדשה שצפויה לעלות באתר הולו. ויש אפילו שמועות שמדובר, למעשה, בסוג של ספין־אוף ל”דמדומים”. נכון לעכשיו, מאייר לא מחלקת תשובות, ולמעשה עוד לא ברור במה או במי הסדרה תעסוק, אבל היא כן סיפקה רמז אחד וערמומי במיוחד. נכון לעכשיו, לסדרה קוראים The Rook, ומדובר ברפרנס למשחק השחמט שחובבי “דמדומים” כבר מכירים היטב, משום שבלה ואדוארד, שתי הדמויות המרכזיות בסדרת הספרים, שיחקו שחמט בירח הדבש שלהם. במגזין “וראייטי” ניסו לנחש אם אכן מדובר בספין־אוף, והסיקו שאם כך הדבר, חברת ההפקות כנראה הייתה מבשרת על העניין בשמחה ולא שומרת על מסתורין. כך או כך, שיתוף הפעולה הקודם בין מאייר לליונסגייט הניב ארבעה סרטים שהכניסו 3.3 מיליארד דולר בקופות – אז אפשר להניח שגם שיתוף הפעולה הטלוויזיוני/אינטרנטי החדש יסתכם בהצלחה.


לא מחלקת תשובות. מאייר. צילום: רויטרס

בחירת הצופים

כולם נהנו לקטול את ההופעה של המתמודד לנשיאות דונלד טראמפ ב”סאטרדיי נייט לייב” ביום שבת האחרון, והיו אפילו מפגינים שחיכו לו מחוץ לאולפן, ואולי בצדק – הוא שיחק שם את הנשיא, רקד וצייץ בלייב הערות מרושעות על השחקנים של התוכנית – אבל מבחינת הרייטינג לפחות, הליהוק הזה עבד בצורה מושלמת. הפרק בהנחייתו של טראמפ הגיע ל־%6.6 מבתי האב בארצות הברית, כ־9 מיליון צופים – נתון כפול מהרייטינג הממוצע של SNL, כולל הפרק שבו הילרי קלינטון הגיעה לתוכנית, והנתון הגבוה ביותר שאליו הגיעה התוכנית בארבע השנים האחרונות. טראמפ עצמו סיפר שהיה לו שיגעון. “זה היה נהדר”, אמר בסוף התוכנית. ובראשון בבוקר אמר לרשת CNN “זה התקבל בצורה מאוד טובה, והרייטינג היה גבוה”. ולקינוח, צייץ בטוויטר: “הם היו נהדרים (בתוכנית)! והיו גם מעט מאוד מפגינים בחוץ”.