אם עוד לא הפנמתם שאנחנו נמצאים בעידן הקומדיה הנשית, זה בהחלט הזמן להשלים פערים. “ברוד סיטי" של רשת קומדי סנטרל (משודרת בישראל בהוט) נחשבת לאחת ההצלחות המפתיעות של השנה האחרונה, ועכשיו היא קופצת מדרגה עם שחקנית אורחת מיוחדת: הילרי קלינטון.



“ברוד סיטי", שנמצאת בעונתה השנייה (העונה השלישית תעלה בפברואר 2016), נולדה כסדרת רשת על ידי אילנה גלייזר ואבי ג’ייקובסון – שתי שחקניות וקומיקאיות לא מוכרות שצברו לעצמן קהל רב ברשת, עד שהגיעו לידיה של איימי פולהר (“רשות גנים ונוף"), וזו החליטה להפיק את הסדרה שלהן בטלוויזיה.



הסדרה עוסקת בהרפתקאותיהן של השתיים, כהיפסטריות מטורללות שחיות בברוקלין, מסתובבות במנהטן ובעיקר מסתבכות בצרות. לא כולם יכולים להתחבר לסוג ההומור שלהן, אבל מי שכן - מתמכר מיד, וגם נתוני הרייטינג מדברים בעד עצמם, עם ממוצע של מיליון צופים לפרק (נתון גבוה יחסית עבור ערוץ כבלים) ועוד מיליוני צפיות ברשת.
 

הביקורות היללו, הן הפכו ללהיט, ועכשיו, לקראת העונה השלישית, הן מקבלות אפילו חותם נשיאותי (טוב, כמעט), ומסתמן שהן עומדות לגלוש לליגה של הגדולים: השבוע עלה לרשת פרומו מקדים לעונה החדשה, שבו אפשר לראות את אילנה ואבי לצדן של פולהר וחברתה הטובה, טינה פיי (שבעצמן השתתפו כדי לקדם את הסרט החדש שלהן “אחיות", שעולה בארצות הברית מחר).
 
השבוע הבנות גם העלו צילום משותף עם המועמדת לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, שבעצמה שיתפה אותו בעמוד הפייסבוק שלה. קלינטון תככב בעונה השלישית של הסדרה, ככל הנראה בתפקיד עצמה ולהופעה קצרה בלבד, אבל אין ספק שזה עומד להיות מבריק. 




השילוש הקדוש


אף על פי שקצת מיצינו את מגמת הרימייקים, האיחודים והשחזורים, יש תרחישים שדווקא ממש משמחים אותנו, כמו למשל הידיעה שפורסמה השבוע על הסרט החדש שמפיקה נטפליקס. הוא ייקרא Divanation, ויככבו בו גולדי הון, דיאן קיטון ובט מידלר. הפעם האחרונה שבה שלוש הדיוות האלה כיכבו יחד על מסך אחד הייתה לפני 20 שנה, בסרט “מועדון האקסיות". השלוש יגלמו להקת בנות פופולרית לשעבר, שנאלצת להתאחד מחדש אחרי שהתפרקו באופן דרמטי 30 שנה קודם לכן. עוד לא ידוע מי יביים את הסרט.
 
זה לא האיחוד הקולנועי המרגש הראשון שנטפליקס רוקחת לנו. מוקדם יותר השנה הם איחדו מחדש את רוברט רדפורד וג’יין פונדה לאדפטציה לרומן 
Our Souls at Night של קנט הרוף. רדפורד ופונדה שיחקו יחד בסרט “יחפים בפארק" מ־1967 וב"הפרש החשמלי" מ־1979. עוד סרטים שצפויים להגיע מנטפלקיס: The Ridiculous Six של אדם סנדלר ו־War Machine בכיכובו של בראד פיט. 


סיכון מחושב 


רשת NBC החליטה לבטל את תוכנית הווראייטי של ניל פטריק האריס – Best Time Ever – אחרי עונה אחת בלבד. התוכנית הייתה מבוססת על התוכנית הבריטית הוותיקה Ant and Dec’s Saturday Night Takeaway, וכללה מערכונים עם כוכבים אורחים, מתיחות מצלמה נסתרת ופרסים לקהל. אבל לעומת ההצלחה בבריטניה, בארצות הברית כנראה פחות סבלנים כבר לתוכניות מהסוג הזה, וברשת לא היו מרוצים מנתוני הרייטינג, שעמדו על ממוצע של 5.8 מיליון צופים בלבד לפרק.

העונה הראשונה והיחידה של התוכנית שרדה שמונה פרקים. אבל אין צורך לדאוג להאריס עצמו. כוכב “איך פגשתי אמא" וזוכה האמי ממשיך לעבוד עם הרשת על פרויקטים עתידיים. “אנחנו מאוד גאים בעבודה שניל והמפיקים עשו בתוכנית", אמר פול טלג’די, נשיא רצועת הלייט נייט של NBC, שסיפק את מנת החנופה הנדרשת כדי לרכך את המכה. “אנשים זיכו אותנו על כך שלקחנו סיכון וניסינו לעשות משהו שונה. זה היה פורמט טלוויזיוני מאוד מסובך ומתוחכם להעלות על בסיס שבועי. אנחנו גאים בניל על כל מה שהוא נתן לנו, ונמשיך לעבוד יחד על משהו חדש".