עם למעלה מ־17 מיליון חברים בפייסבוק, 11 מיליון עוקבים בטוויטר, 3 מיליון עוקבים באינסטגרם, תואר מיס עולם בכיס, קריירה מפוארת כדוגמנית־זמרת־שחקנית בלמעלה מ־45 סרטים והמקום הראשון ברשימת השחקניות הכי מרוויחות בבוליווד, לא פלא שפריאנקה צ'ופרה לא ממש התלהבה לנסות את מזלה בהוליווד.



מה שהכריע את הכף עבור מי שנחשבת לאנג'לינה ג'ולי של בוליווד, פלוס ים שכנועים והפצרות מצד רשת ABC הייתה השאיפה להרחיב את מעגלי הקהל כמה שיותר, והתסריט של "קוונטיקו", אחת הסדרות החדשות הראשונות מבציר 2015 שהוארכה לעונה שלמה.



"אני תמיד בוחרת את התפקידים שלי לפי דברים שהייתי רוצה לצפות בהם. לא חשבתי שהמגעים עם ABC יבשילו, כי לרוב מציעים לי לשחק את הנסיכה ההודית או משהו אקזוטי כמו מרקידת נחשים, ואני לא מוכנה להגביל את עצמי לתפקידים סטריאוטיפיים. כשהבנתי את המהות של העלילה, שהיא מאוד מורכבת, ואחרי שווידאתי שהדמות שלי לא תהיה בעלת מוצא אתני ברור, לא יכולתי לסרב לתפקיד המדהים שהוצע לי", אמרה צ'ופרה ל"טי.וי. גייד".


"קוונטיקו", שעוסקת בחבורה מוכשרת ועתירת שלדים של צוערי FBI, היא לכאורה תוכנית אנסמבל מובהקת. אבל צפייה בלתי משוחדת בה מבהירה מיד שהפוקוס בסדרת האקשן הקצבית מונח כולו על כתפיה המצודדות של הכוכבת ההודית הלוהטת.



צ'ופרה (33) משחקת את אלכס פאריש, חניכה מצטיינת באקדמיה של הבולשת הפדרלית, שהופללה כחשודה העיקרית בפיגוע הטרור בתחנת הרכבת בניו יורק, הפיגוע הגדול ביותר מאז ה־11 בספטמבר, ונאלצת לרדת למחתרת בניסיון נואש להוכיח את חפותה.



"אלכס, בעיני, היא בחורה מדהימה", היא אמרה. "הלוואי שהיה לי את הביצים שיש לה. היא נבונה, אמיצה, בעלת ביטחון עצמי רב, עושה מה בראש שלה, ויודעת בדיוק מה היא רוצה. היא אשת העולם הגדול. יש לה חולשות, אבל היא יודעת איך להתמודד איתן. בשורה התחתונה, כל בחורה הייתה רוצה להיות כמוה".



מאז שגילתה שאביה היה סוכן FBI, חולמת פאריש ללכת בעקבותיו ולחשוף את הסודות שהוא הסתיר ממנה. היא מגיעה לאקדמיה ומתבלטת במהירות בזכות חריפותה והיכולת שלה לקרוא אנשים. בהדרגה מגלים הצופים שאלכס אחוזה בתחושת אשמה, יען כי בילדותה ירתה למוות באביה במהלך עימות אלים בין הוריה.



צ'ופרה מגלה שהיה לה קל יחסית להיכנס לסיטואציה של האקדמיה לצוערים, אחרי שאיבדה את אביה, אם כי בנסיבות שונות לגמרי. "הכאב עדיין מחלחל בי, ולכן קל לי להזדהות עם אלכס", אמרה. "העדפתי להתמודד עם הכאב בעבודה של 18 שעות ביום, כך שבסיומה אהיה כל כך עייפה, שכל מה שארצה הוא לצנוח על המיטה. גם אלכס, במידה מסוימת, מנסה להתגבר על הטראומה שלה באמצעות הקורס התובעני באקדמיה".



כדי שיהיה לה קל להתחבר לאלטר אגו שלה, הורתה צ'ופרה למלבישה שלה להלביש אותה בהתאם למה שהיא אוהבת ללבוש ביומיום. "אני טיפוס של ג'ינס, ז'קט מעור ומגפיים, אז אמרתי למלבישה שלי להלביש את אלכס כמוני", אמרה. "היא סיפרה שאנשי מחלקת ההלבשה נכנסו לגוגל, ראו מה אני לובשת, ועיצבו את המלתחה שלי בהתאם. אני מרגישה מאוד נוח איתה וחושבת שעם הזמן היא ואני נהפוך לישות אחת".



"קוונטיקו", ימי שני, ב־22:00, הוט פלוס וחינם בהוט VOD