היום בתוכנית של טל ואביעד ברדיו 99FM, ספקולציה הומוריסטית על פרק האיחוד של "חברים". אחת מסדרות הטלוויזיה המצליחות בכל הזמנים חוזרת לאיחוד חד פעמי בפברואר. צוות השחקנים של "חברים" יתאחדו לפרק מיוחד באורך שעתיים, כך הודיעו אתמול ברשת NBC במסיבת עיתונאים של מבקרי הטלוויזיה של התאחדות העיתונאים בפסדינה, ארצות הברית. פרק הספיישל יהיה מחווה לבמאי הקומדיות האגדי ג'יימס בורוז, שצילם לאחרונה את הפרק האלף שלו בטלוויזיה וביים סדרות כמו "המופע של בובו ניוהארט" ו"צ'ירס".
 
 כל ששת החברים המקוריים: ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי ודייויד שווימר ישתתפו בפרק הספיישל. "אני מקווה שכל השישה יהיו באותו החדר בו זמנית, אבל אני לא בטוח שמבחינה לוגיסטית נצליח לאפשר זאת", כך אמר יו"ר NBC רוברט גרינבלט לכתבים. המאמצים לאחד את ששת המופלאים לא צלחו עד היום, כשאחד או שניים מהחברים התנגדו לעניין. האיחוד יתרחש במסגרת משדר מיוחד, שעדיין לא ידוע מה יהיו תכניו והאם יחזרו לבצע קטעים מהסדרות האהובות.

זה קורה: פרק איחוד של הסדרה "חברים" ישודר בפברואר הקרוב

בובת השעווה של עצמה

אביעד ושחר סגל ניסו לשער מה היה קורה אם הצוות של "חברים" יתאחדו לפרק שמספר על חייהם כיום. אביעד התלוצץ: "יש את ג'ניפר אניסטון ויש את כל השאר. מט לה-בלנק עשה סדרה יפה מאוד שנקראת 'episodes', היא מצליחה. האמת שגם ליסה קודרו הבלתי נסבלת הזאת, היא מוערכת, אבל מצליחה היא לא".

השיחה התגלגלה לדיבור על רוס: "זה איש שנעלם. אני כבר לא מדברת על צ'נדלר. אני מקווה בשבילו שהוא יגיע לפרק האיחוד בתקופה שבה אינו שמן. או שהוא דקיק או שמן, מאוד תלוי אם הוא מוריד או מעלה, אם הוא למעלה או למטה, אם הוא לפני או אחרי גמילה מסמים". באשר לקורטני קוקס, אביעד אמר כי היא "הכי מנותחת מכולם, וליסה קודרו הכי פחות, ולכן לפגישת המחזור היא בעצם המורה של קורטני קוקס. יש ביניהן לדעתי 45 שנה מבחינת ניתוחים. קורטני קוקס הזריקה כל מה שהיה במדינה, היא הכניסה לפנים שלה. את נוגעת לה בפנים וזה עושה בלופ, כמו מיטת מים, ככה הפרצוף שלה. נגיד צ'נדלר אומר 'יו אני בתקופה לא טובה', קורטני לא מגיבה לו. כלום, היא נשארת קפואה. ובא אליה רוס ואומר 'איך אני לא מצליח', מסתכלת עליו כאילו לא אכפת לה. כלום בפנים - לא זז. אפילו לא מופתעת כי היא לא מתחה את הפנים". שחר סגל סיכמה: "היא כאילו במאדאם טוסו, היא למעשה בובת השעווה של עצמה".

נודניק מהגיהנום

לאחר מכן אביעד וסגל עברו לדבר על מוניקה, צ'נדלר, רוס ורייצ'ל: "מוניקה וצ'נדלר גרושים. חד משמעית. זה חמודי כשזה צעיר, אבל אחרי 40 שנה עם האיש הזה והבדיחות האלה שחוזרות על עצמן, הוא הרי נודניק מהגיהינום. גברים שמספרים בדיחות זה חינני בגיל 20, פחות בגיל 30, בגיל 40 ומעלה אף אחד לא רוצה ג'וקר אידיוט בבית שאומר 'רייצ'לקה, את לא נעלבת כשאני אומר שגדל לך התוכס נכון?', אז עכשיו אתה הדוד המוזר שאומר אותן. 'בן זומא? חשבתי בן זונה', ככה הוא אומר כל ליל סדר. מוניקה גרושה, יושבת כל היום ומעשנת כמו חיה, מועדת לאכילת יתר מעברה, אומרת לרייצ'ל 'מה קורה?'. רייצ'ל ורוס עדיין ביחד, למרות שהיא לא סובלת אותו. רייצ'ל אומרת למוניקה 'האח שלך הזה, סוף סוף הוא נסע לחו"ל ויש לי קצת שקט', אז מוניקה אומרת בואי נסע לחו"ל נעשה דברים'".

באשר לפיבי, קבעו השניים שהיא "מירי אלוני. יושבת עם ה-smelly cat באיזה מקום, שרה סמלי קט סמלי קט, סמלי סמלי קט. בשלישי ושישי ואנשים באים ואומרים את נכס צאן ברזל וזורקים לה אוכל".