רשת NBC הודיעה לפנות בוקר על איחוד הקאסט של סדרת הטלוויזיה הפופולרית "חברים". התכנית, בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי ודייויד שווימר, שודרה ברציפות במשך 10 שנים בין 1994 ל – 2004 וסיפרה את סיפורם של שישה חברים בשנות ה - 20 לחייהם, שמנסים לשרוד בעיר הגדולה.



היה בה בחברים משהו, שמשך אליה קבוצות של חברים של ממש. זאת לא הייתה ניו – יורק שבסקס והעיר הגדולה הייתה הדמות החמישית. זה לא היה הנונסנס של סיינפלד. זאת הייתה הכימיה והתחושה שהם אנחנו. גם אנחנו כבר רצינו לצאת מהבית (ובשנים ההן גם יצאנו), גם אנחנו נפגשנו כל הזמן עם החברים שלנו בבית או בבית הקפה השכונתי וגם אנחנו אהבנו בסתר את הידידה הכי טובה שלנו. אבל לאו דווקא התגרשנו שלוש פעמים עד שהבאנו איתה ילד לעולם.



האם רייצ'ל, מוניקה, פיבי, צ'נלדר, ג'ואי ורוס יצליחו לעמוד באיחוד הזה בכבוד? האם הם באמת יכולים לעמוד מול הר הציפיות? בעוד כמה שבועות נדע. בינתיים, יכול באמת להיות שצ'נדלר הוא דוד מוזר שמציק בליל הסדר, שמוניקה והוא התגרשו ושג'ואי הצליח בסוף והפך לשחקן כושל ב – הוליווד. כל זמן שזה לא קרה, הכל יכול לקרות.