תמר היא המודחת הרביעית מבית האח הגדול. מי שהגדירה עצמה כחלק מהגרעין הקשה של המתנחלים, התגלתה כבליינית תל אביבית שאידיאולוגיית ארץ ישראל השלמה לא ממש בראש מעייניה וכל שאיפתה בתוך בית האח, הייתה להתנחמד לכולם. אולם נחמדות בבית שמקדש סקנדלים וסכסוכים, הוא מתכון בטוח להפוך ללא רלוונטי בעיני ציבור המכור לפורמט הזה.

ואחרי שהיא אמרה לארז שלדעתה מי שתנצח תהיה קוקו, לא הצטערתי על לכתה כהוא זה, כי האובר נחמדות הזאת, גם כאשר היא יודעת שאין סיכוי בעולם שקוקו אפילו תגיע לגמר, הפכה אותה מסתם נחמדה למגוחכת. ולא שקסניה, שגם עמדה להדחה, מעניינת יותר מתמר, אך האח החרמן מוצא בה עניין, בעיקר כשהיא נדחפת בכוח למיטה של עומרי (שבכלל עסוק בלחפש בפח הזבל איזשהו דף ששי חי כתב) וכמו הרב עובדיה ז"ל, האח קובע מי יישאר ומי ייצא בחוץ.
 
אבן נגולה אמש מליבם של אוהדי שי חי בהמוניהם אחרי שבוע מורט עצבים, כאשר רצה שמועה שאולי הוא יודח במוצ"ש בגלל אלימות כלפי קוקו. שום דבר לא היה חשוב בעיניהם. לא הפריימריז בליכוד, לא שרת החוץ השבדית עם עוד אחת מהאמירות האנטישמיות שלה ולא הירידות בבורסה בגלל קומץ של מיליארד קומוניסטים סיניים. שאלה אחת ניקרה בראשם והיא: מה עשה שי חי שהיה כל כך חמור שאולי זה יעלה לו בהדחה. רובם איימו שייצאו להפגנות מחאה למול ביתו של האח אם שי חי יודח וחלקם הזהירו שהם יפרצו לתוך הבית וירדפו אחרי אנשי הדסק עם יורם בראשם שיברחו לכיוון אבו גוש.
 
ומעשה שהיה כך היה. קוקו שלאחרונה מגלה התנהגות נירוטית מעוררת דאגה (כאילו שגם ככה חסר לנו מתוסבכים בבית הבובות המרושת מצלמות), האשימה את שי חי שהוא שם לה בצל בתוך המיטה ואז היא זרקה עליו את הבצל. הוא זרק עליה בחזרה, ולקינוח, גם שבר כוס. התברר שהוא בכלל לא שם לה בצל במיטה וקוקו יצאה פיתה. הגננת יורם נזפה בשניהם והסתפקה באזהרה בלבד, וטוב שכך, אחרת המעריצים של שי היו פותחים באינתיפאדת בצלים שהיו משליכים על בית האח, וכפי שידוע, בצלים יכולים להרוג ממש כמו כדורים. בזה תמה ונשלמה אחת האפיזודות היותר מותחות והמסתוריות בתולדות האח הגדול.
 

מאז שתניה נכנסה לבית האח, שי חי יושב בערב שישי לשולחן האוכל עם כולם, הוא רוחץ כלים ושר מזרחית. ואני תוהה למה לא יכלה תניה דיילת הקרקע להישאר מקורקעת במקום עבודתה מפאת חוסר בדיילות, במקום להתייצב בבית האח ולקלקל לנו לגמרי את שי ולהפוך אותו לחנון שעוד מעט גם יעמוד במטבח ויאפה לכולם עוגיות.
 
לא רק שהיא מנסה לסרס אותו, היא גם לא יוצאת להגנתו בחירוף נפש כפי שציפינו שתעשה, כאשר פלורי צועקת עליה איך היא מעזה לישון עם שי חי השטן. תניה פותחת את הפה כדי להסביר, אך סוגרת אותו מיד כי פלורי שוב צועקת "שטן, שטן" ועוד מעט גם תתחיל לבכות. תניה במאמץ אחרון, שוב פותחת את הפה בשביל להרגיע, אך שוב נאלצת לסגור אותו כי בספיישל מופע אימים, פלורי מכריזה שצעקות הן המהות שלה ושהיא צועקת 7\24 ואף גאה בזה. תניה מהנהנת בהבנה ומעודדת את פלורי להמשיך ולצעוק אם זה מה שעושה לה טוב. שי חי בינתיים נשכח לגמרי וכבר לא בטוח אם תניה נכנסה לבית בשביל לעזור לו או לעזור לעצמה להיות מפורסמת ואהודה לא פחות ממנו.
 
כשפלורי נרגעת, מתלבשת אור על תניה ומשכנעת אותה לעזוב את שי חי. אולי היא מעוניינת בה לעצמה כי הרי היא סיפרה שהיו לה מערכות יחסים עם נשים. מצידי שתניה תלך עם אור ועם הצרחנית ועם מי שהיא רוצה, רק שתעזוב את שי בשקט כדי שימשיך להיכנס באימ-אימא של כולם ללא מורא ופחד.