הוט, שבולטת בהפקות המקור הפופולריות שלה, מציגה את הצפי לעשייה בעונת הטלוויזיה הבאה עליכם לטובה.



יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, טוען כי החברה השקיעה בעשור האחרון יותר ממיליארד וחצי שקלים בהפקות מקור המקדמות את היצירה הישראלית. הבשורה: "זגורי אימפריה", סדרת הדגל של הוט, עם 79.6% רייטינג מצטבר, נמכרה לאולפני סוני - הישג בלתי רגיל בכל קנה מידה.



מאור זגורי, שכבר הוכיח שהוא לא רק תרנגולת שמטילה ביצי זהב - אלא גם עושה ממנה שקשוקה בינלאומית, עובד בימים אלו על פיתוח העונה השלישית של הסדרה. מכירת "זגורי אימפריה" לאולפני סוני מצטרפת לסדרת מכירות מוצלחות של פורמטים של שידורי הוט לחו"ל: "מחוברים", "בתולות", "נבלות" ו"גולשי הספות".



עוד הציג מוקדי שלל הפקות מקור שיופקו במהלך 2016: "אורי ואלה" של דינה סנדרסון, "עקרון ההחלפה" בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב, "מטומטמת" של בת חן סבג, "הפוליאקובים", דוקו־ריאליטי העוקב אחר משפחת פוליאקוב, "משוגעים" של ליאור דיין, "אוטונומיות" של יהונתן אינדורסקי ואורי אלון ("שטיסל"), "שבבניקים" בבימויו של אריאל בנבג'י, "ערפד יהודי" של ציון ברוך, "האלמן" של רשף לוי, "טירת השירים של שרית" - סדרה מוזיקלית חדשה מסוגה בכיכובה של שרית חדד, שתשודר בלעדית ב־HOT VOD Young, ועונות חדשות ללהיטים "פצועים בראש", "מתים לרגע", "מחוברים+", "איש חשוב מאוד", "בתולות", "היחידה" ו"גולסטאר".



נראה שהכל טוב ויפה, אבל צריך לזכור שנשמח להתענג על המגוון הרחב של אפשרויות הצפייה - רק שיהיה מישהו שיענה במוקד השירות הטלפוני של הוט, כשהממיר מפסיק לעבוד, וצריך טכנאי עכשיו ולא בעוד שבועיים.