שוב, ההפקה הצילה את לירון כאשר החביאה עבורה את המפתח בתוך קנה הסוכר הראשון,  מה שגרם לה לנצח בקלות את מושיק שהודח. שוב, על פי תסריט כתוב וערוך מראש,  כשהגורל של השורדת המועדפת של ההפקה נמצא בסיכון, החוקים משתנים והוחלט על הדחה כפולה כדי שלירון תנקום את נקמתה המתוקה במושיק, כפי שהבטיחה שאם תודח תגרור אותו לתהום יחד איתה (ואנחנו חשבנו שאור מהאח הגדול מכשפה).
אם תשאלו אותי, עדיף שיתנו ללירון את הפרס כבר עכשיו ויהיה סוף לעונה הזאת שנמרחת כמו מסטיק ומסרבת להיעלם מהמסך ומחיינו. ועכשיו הם בכלל מצאו שיטה להתעלל בנו- פרק עם הפסקה של שעה- מה נסגר?!
למה לא משנים את חוקי המשחק בכדי להכניס קצת עניין במועצות השבט המרדימות? את מי מעניין שטילטיל יפה התואר (כפי שכינה אותנו מושיק בניסיונות לרכוש את אמונו בחזרה) רוצה לזרוק את עצמו לאש. די לזלזל בצופים, לא רק בני נוער צופים בכם, אולי הגיע הזמן לעידן חדש? 

כוכבי מזועזע, דנה יצאה גדולה

לפתע הודא נראית הדבר הכי אותנטי בתוכנית, כי היא היחידה שחושבת שהכול שם "חרא", ומסתובבת עם פרצוף שמבטא חוסר שביעות רצון לתפארת, גם כשהבמאי אומר לה לחייך ולהיראות מאושרת.  ומדוע למשתתפים להיות מאושרים, אם הם צריכים לאכול עיני הדגים ומעיים של פרה, בעידודו של גיא? 
כוכבי היה מזועזע מחוסר המוטיבציה של דנה ברגר לנגוס בתולעים המגעילות, כאילו הפקירה משימה לאומית. הוא הרי גדל אצל אימא שחינכה אותי על ערכי אהבת הארץ ואהבת תולעים חיות. דבר נוסף שאיני מבינה הוא -מדוע דנה התנצלה בפני חבריה שהביטו בה בעליבות כשסירבה לבלוס גוויות של דגים? בעיני היא יצאה גדולה שלא הסכימה להשתתף במסע ההשפלה הזה, לא חסרות משימות מאתגרות אחרות.
ובעניין דומה - כמויות הפסטה שטיטי נאלצה לדחוס לפיה כנראה סתמו לה את תאי הזיכרון, עד ששכחה שאדם שלא מסוגל להריח, נקרא תתרן ולא "סנילי". כששאלה את המראיין מההפקה האם קוראים לתופעה הזאת סניליות, לא רק שהוא בחר לא לענות, אלא נתן לה לשאול שוב ושוב וללא מענה מצידו. מי ביקש עוד השפלה ולא קיבל? במקומה הייתי מביאה לו קוקוס בראש. זאת עונה של "יס-מנים" במקום שהמשתתפים יכוונו את העלילה, היא מכוונת אותם, בחסותה ואדיבותה של ההפקה.
 

שבט פויה

הצפייה בסרטונים מהבית גרמה לכולם לתגובות מוגזמות- אשפר לחשוב שהם כאילו הם בגולאג הרוסי ולא יראו את בני משפחותיהם עוד שנים ארוכות. במעמד זה כולם התחבקו והכריזו על אהבתם למשתתפים האחרים: כוכבי, שרגע אחד שנא את דנה, רגע אחרי, כבר התהפך. אך כאשר הגיעו השניים למחרת למועצת השבט, הם שוב שנאו נורא, והפעם, את מושיק. לא מספיק שהוא שטף פניו בצואת דגים בשביל להביא להם מפתח, הוא גם חטף מהם על הראש. ומדוע? הוא רק רצה להציל את עצמו בעזרת לירון. כאילו שטיטי לא דאגה לעצמה כשרצתה לעשות ברית עם רוסלנה. 
מחר בבוקר, הם שוב יחייכו למצלמה ובפעם המי יודע כמה, הם יגלו ממש לראשונה שבסך הכול זה רק משחק. בוקר טוב לשבט פויה.