גיל וגילי הודחו מבית האח הגדול, וגרמו למספר דיירים לעצב ובכי רב, אך אל תטעו - הם לא בכו על לכתם של "צילי וגילי", אלא בגלל שתני לא הודחה במקומם, דבר שהיה מאפשר להם לשמוח על כאבו של שי חי, שהיה נשאר לבדו.



זו הדחה תמוהה, כי אנחנו רגילים שבדרך כלל החדשים מודחים לפני הוותיקים. יש כאלה שיגידו שזאת קונספירציה של ההפקה להשאיר את תני כדי ששי חי, השחקן הראשי שלהם, לא יאיים לעזוב. האמת? למי אכפת? מצידי שידיחו את רובם וכמה שיותר מהר. אין שום חדש ושונה בעונה זו מעונות קודמות: אותן דינמיקות ואינטראקציות בין האנשים, אותן טכניקות כדי להישאר במשחק דוגמת שיטת הצעקות של פלורי, המזמוזים המאולצים של קסניה ועומרי.



זה גם לא משנה אם גילי וגיל הודחו בגלל שהצופים רצו להעניש את גילי, שבשבוע האחרון רב קשות עם שי חי מחמל נפשם. ממילא, הזוג המוזר הזה לא תרם שום דבר משמעותי לתוכנית. גילי רק שאל כל הזמן "אתה מבין?" כאילו נורא קשה לרדת לסוף דעתו העמוקה. עכשיו כשהוא בבית, הוא אומר לאשתו: הדיחו אותי בגלל גיל, כי בטח אף אחד לא הצביע לו, את מבינה?



בעצם, אף אחד מהמועמדים להדחה לא גרם לנו להתפעם. מה תרמה ארבל חוץ מאשר להזכיר לנו כל הזמן שיש לה פיפי? או מייקי שעדיין מחפש את עצמו ולא בטוח האם בשביל להשתלב הוא צריך להיות האיש הרע או הטוב בסיפור? או פלורי, שגם אם תגיד דברי חוכמה, אי אפשר לשמוע, כי הצופים ינמיכו מיד כשיראו אותה על המסך מחשש לחרשות מהטונים הצורמים. פלורי בכלל עברה תפנית, כשהפכה לחברתו של שי חי כי הבינה שאוהבים אותו בחוץ. כאילו, כמה שקופה את יכולה להיות? שתצטרף לקמפיין "השקופים" של אריה דרעי ותעזוב אותנו בשקט.



ואף אם עומרי היה מודח, דבר לא היה נגרע מהתוכנית. לראות אותו שרוע על המיטה כשהבנות שרועות עליו מכל הכיוונים והוא מעסה להן את הראש בחוסר חשק מוחלט, רק מקלקל לי את התיאבון. לשמוע את עומרי מבקש מארבל (גם מתמר ביקש) שאם וכאשר תודח וארז טל ישאל אותה מי לדעתה ינצח, שתגיד שהוא ינצח, גורם לי לתהות האם גם בבית המשפט הוא אומר לקליינטים שלו שיגידו לשופט שהוא עורך דין דה בסט. תני יכולה גם היא מצדי לעלות במדרגות. היא הבטיחה שתיכנס לבית וביחד עם שי חי יעשו בלגנים, ובמקום זה היא מנסה להשכין שלום. היא הפכה את שי חי לחסיד אומות עולם שרוצה לייעץ ולתת כתף.



אור, לעומת זאת, מתמידה ברשעותה וממש לא מעניין אותה ששי חי אהוד. היא ממשיכה לשנוא אותו ולהראות את זה לכולם בבית. אי לכך ובהתאם לזאת - נדמה שמשימת השקט שהאח הגדול מתכנן להם, זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות בבית עד כה.