במועצת השבט הודחה אתמול דנה ברגר והיא תהפוך לזומבי עד הדו קרב הבא. בדו קרב הקודם היא ניצחה את לירון שהודחה סופית מהמשחק והצטרפה לחבר המושבעים. אחרי שפמפמה לעצמה את השיר שכתבה: "לא ליפול", נפלה דנה בלשונה ושיכורה מניצחונה, ופלטה לעבר לירון המובסת: "לכי לאימא שלך" (כאילו, אי אפשר היה להביא את זה ביותר עדין : לכי לכל הרוחות?). 



בכל מקרה, אם דנה תודח סופית יש לה שפע של רעיונות לכתיבת שירים חדשים, כמו 'לכי לאימא שלך' ו'סתכל לי בעיניים', כי דנה אוהבת שמישירים אליה מבט כאשר מדברים אליה. כל אחד והפטיש שלו. ולמרות הכול, שאפו לדנה שהגיעה לחמישייה של הישרדות אחרי שהייתה אמורה להיות מודחת ראשונה כבר בתחילת העונה, אלמלא פסל החסינות שטיטי נתנה לה.
 
כשטיטי נשאלה על ידי גיא זוארץ איזו מלחמה גדולה הייתה בין אנגליה וצרפת, התגובה לא איחרה לבוא: תשאל אותי שאלות נורמליות. אצל טיטי שאלות נורמליות זה רק על א"י, לא על העולם, למרות שעשתה שלום עולמי ונסעה לתחרות מלכת יופי בעולם ויש לה פסלון אוסקר שחור( מה זה לעזאזל?). אז גיא זוארץ שאל אותה מי היה הרמטכ"ל במלחמת ששת הימים וגם הפעם היא לא היססה: רגע, רגע, הנה זה מגיע, זה ממש על קצה הלשון, אני לומדת את זה באוניברסיטה... ואז טילטיל, שכבר לא יכול היה לחכות כל כך הרבה רגעים קפץ וענה: "יצחק רבין – "תודה". 
 

ובכלל, בפרקים האחרונים של הישרדות מפגינים כוכבי הסדרה (בעיקר אלה מבני האלים כמו טיטי וכוכבי) ידע יוצא דופן. טילטיל כינה את כוכבי "זחוח" וגם התגובה של כוכבי לא איחרה לבוא: "מה זה זחוח"? תגובה מעניינת אחרת של בן האלים כוכבי, הייתה כשדנה שאלה את כוכבי איך הוא מעז להגיד שכאב לו שג'ני הודחה כאשר הוא וטיטי העמידו אותה להדחה.
 
כוכבי השיב: "זה 6646".
 
טילטיל: "הא??". 
 
כוכבי: "זה גדוד המילואים שלי". 
 
אתם הבנתם את זה? גם אני לא. 
 
גם לא הבנתי את הקטע שבו באמצע הלילה, שם על חופי הונדורס, שומעים הגיבורים שלנו קולות מוכרים בוקעים מאיזושהי קופסא, כמו באיזה סרט אימה: "עומרי, אתה שומע אותי? זו אימא. עומרי? עומרי?". אימא מחכה מעבר לקו אבל עומרי לא יכול לענות. 
 
הפקה הזויה, לא מספיק אתם משגעים את השורדים עם השטויות שלכם, למה לשגע גם את המשפחות שלהם? 
 
טיטי ניסתה לשכנע את דנה להעמיד את טילטיל להדחה ונימקה זאת בכך שטילטיל מהווה איום בשבילה ובשביל כוכבי, בגמר. במילים אחרות: שלא תחשבי דנה לרגע, שכוכבי ואני רוצים להשאיר אותך כי אנחנו אוהבים אותך חלילה וחס, זה רק בגלל שאת לא מהווה איום לגבינו כמו טילטיל. דנה כמובן סירבה. יש גבול לכל זחיחות. 
 
אמש גיליתי איך אפשר להימנע מדקות ארוכות של סבל אינטלקטואלי כאשר מתחילה קקופוניה של זיבולי מוח ופסיכולוגיה בגרוש של השורדים במועצת השבט: מורידים לגמרי את הווליום של הטלוויזיה. ואז רואים את טילטיל קופץ על רגליו, מתיישב, מניף ידיים, מפשיל את המכנסיים ומראה את התחתונים, ושוב מתיישב ועושה עיניים של טדי בר. 
 
אז תגידו עליו מה שאתם רוצים. שהוא שחקן, דרמה קווין, תלותי, חנפן, מחפש צומי, אבל רק בשביל המאמץ הבלתי נלאה של טילטיל לבדר אותנו, מגיע לו הפרס. וגם על הבקיאות שהוא מפגין בהכרת האישים שעיצבו את הפוליטיקה בישראל. וגם בגלל העובדה שהוא לא יודע לשחות, ולכן ויתרו העונה על כל המשימות בים והסתפקו בהשחלת כדורים. הישרדות 2016.