שי חי חווה אמש ניצחון כפול כאשר מייקל הודח, וארבל נשארה. הצופים כנראה השאירו אותה כי היא חברה של שי חי בבית וגם כי הם מעדיפים אותן יפהפיות ושובבות שמקפצות בגלגלונים בסלון ומגרגרות בצחוק מכל שטות, במקום לעשות דרמות וטרגדיות מכל דבר. היא כמעט התפקעה מצחוק כאשר האח הודיע שמייקל הודח והיא ניצלה. האח הגדול עשה לכבוד עזיבתו של מייקל מחווה והקדיש לו הפעם זמן מסך ממושך יותר וקיבלנו מייקל שגם יודע להרים את הקול וגם להתגבר על ביישנותו ולחזר אחרי אסתי לי 

המסתורית. אישית, לא חשבתי שזה להיט לתאר לנו בצורה גרפית את סיפור הניתוח של חזהו ולשמוע על גודלו לפני הניתוח. בל נשכח שגם ילדים צופים בתוכנית ונדרשת איזושהי מידה של דיסקרטיות.
באופן מפתיע, מי שהיה הכי שקט בבית, גילה תעוזה וצעק על שי חי: "תשתוק, לא מעניין אותי מה שאתה אומר". אממה, כאשר מייקל הזכיר לכולם ששי חי העמיד להדחה אנשים שהיום הם חבריו, הוא שכח לציין פרט שולי קטן שגם הם העמידו את שי חי להדחה, ולא רק שהוא היה אחד מהם, אלא גם ראשון המחרימים. אוהדי שי חי לא שכחו ולא סלחו. מצד שני, הוא הדייר הראשון שיצא מהבית נינוח ובראש מורם כי היה שלם עם עצמו שלא הצטרף לחבורת הפחדנים המתחנפים לשי חי.

כל כך הרבה אירועים קרו בשבוע החולף במחלקה הסגורה בנווה אילן שהאח הגדול, מותש ועצבני, כמעט הודיע על התפטרותו וצעק לכל המשוגעים החוסים בביתו לארוז ולעוף לו מהעיניים ביחד עם כל המסוקים שמטרטרים לו מעל הראש ומלכלכים לו את החצר. פלורי חטפה את הג'ננה והשמועות אומרות שהיא הפליקה לברק 2 סטירות, וכל זה אחרי שנראתה רצה בכל הבית אחרי עומרי בצרחות היסטריות ובכי קורע לב: "עומרי, עומרי, חכה, חיים שלי, לאן אתה הולך, אני רוצה לדבר איתך". ואז היא עזבה את הבית (לא אחרי ניסיונות בלתי נלאים מצידה לשכנע את אור שתשכנע אותה להישאר) ועקבותיה נעלמו. אומרים שהיא חתמה חוזה אצל מרטין סקורסזה שמאוד התרשם מיכולות המשחק שלה והחליט ללהק אותה לאחד מסרטי המאפיה שלו בתפקיד האימא של אחד הפושעים. 
שי חי. צילום מסך, ערוץ 2

דודו ושי חי הודחו מהבית בהדחה פיקטיבית. קסניה נשברה וכולם עלו לרגל למיטתה ששם היא רובצת בחוסר מעש רוב היום ובוהה, או מבקשת שיעשו לה "נעימי". הפעם היא קוננה בדמעות על לכתו של דודו במבטא של נטשה של טולסטוי: "דודו איננו ומה אני אעשה עכשיו? כל בוקר כשהייתי מתעוררת הוא היה שר לי שיר". בחדר המתים חזינו באירוע אלים יוצא דופן כאשר שי חי הוציא את כל קצפו על כרית וחיסל אותה בכמה מכות קרטה, בגלל שבפלזמה הוא ראה את תני מדברת עם אור וזה נורא עצבן אותו. אני בטוחה שהמורה למשחק של שי חי בתיכון, לא שבעה נחת מהביצוע הזה. 
גם עומרי לא הפגין כשרון משחק נדיר כאשר הודיע באופן רשמי לאח הגדול שהוא וקסניה הם אייטם, ושמהיום והלאה הוא מבטיח שהוא יהיה מאוהב בה קשות. קסניה שתקה כהרגלה והמשיכה לבהות ולא נראתה כמישהי שהשתכנעה. העיקר שאוהבי הקלישאות והרומנים נוסח "הרווק" מרוצים. 
אירוע אחר שהוציא את הדיירים משיווי משקלם היה כאשר האח הטיל קנס של אלף שקלים על הדיירים, כי אור, באופן עצמוני, החליטה לשנות לו את התסריט ולא רצתה להיות נוכחת בפינתו השבועית של שי חי. שי חי לא נראה מוטרד במיוחד והעמיד אותה להדחה שלא בנוכחותה, בגין מעשי כישוף שהיא עושה עם בובות מבד מוכתמות בכתמים שנראים כמו דם. צחוקה המצמרר של אור הדהד בכל הבית והיא נצפתה בחדר השינה רוקדת ושרה: "כל שבוע קנס, תתמודדו".
ובאגף אחר במחלקה הסגורה, הגיע המתח לשיאו כאשר דודו גרם לתקרית בינלאומית והשליך כפית במהירות של מאתיים קמ"ש לתוך שקשוקה שהשפריצה לכל עבר וטינפה לרינת את הפן עליו עמלה כה רבות. היא קראה לו אלים והוא צרח עליה בחזרה "פדופילית". רגע אחרי זה הם השלימו.